افشای مشخصات اولیه نوت بوک رده بالای سامسونگ گلکسی بوک 3 اولترا

سامسونگ در نظر دارد در ماه فوریه پیش رو از سری جدیدی از نوت بوک‌های گلکسی بوک 3 (Galaxy Book 3) رونمایی کند.

افشای مشخصات اولیه نوت بوک رده بالای سامسونگ گلکسی بوک 3 اولترا

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از  سخت افزار مگ ،گزارش‌های اخیر همچنین نشان می‌دهد که اسم رمز نوت بوک جدید اولترای سامسونگ 960XFH است. بر اساس اطلاعاتی که در همین رابطه در Geekbench منتشر شده مدل نوت بوک سامسونگ 960XFH قرار است با تراشه i7-13700H عرضه شود. سامسونگ Galaxy Book3 Ultra همچنین از یک کارت گرافیک مناسب پشتیبانی می‌کند و برخی نیز احتمال استفاده از RTX 3050 6GB و یا RTX 4050 را داده‌اند.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی بوک 3 اولترا به عنوان یک نوت بوک نوآورانه رده بالا معرفی شود. شایعاتی نیز در این خصوص منتشر شده و در آن احتمال داده شده که نوت بوک اولترا جدید سامسونگ قرار است با نمایشگر OLED با پشتیبانی از رفرش ریت و رزولوشن بالا عرضه شود. مدل نوت بوک‌های سامسونگ Galaxy Book3 Pro و Pro 360 همچنین قرار است نسخه‌های جدیدشان معرفی شود.

گلکسی بوک 3 اولترا

گلکسی بوک پرو 360 15 اینچ

این سری نوت بوک از طراحی نازک بهره می‌برند و در همین راستا همچنین گزارش‌‎هایی مبنی بر پشتیبانی و عرضه این سری با پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل سری P دارد. علاوه بر این، سامسونگ همچنین اعلام کرده که نوت بوک جدیدی از سری Galaxy Book2 را در کره جنوبی عرضه خواهد کرد. این دستگاه از پردازنده سری Qualcomm Snapdragon 8cx Gen3 استفاده خواهد کرد.

کوالکام اسنپدراگون 8cx Gen 3 مبتنی بر آرم است و برای استفاده در لپ تاپ‌هایی ویندوزی طراحی شده است. این پردازنده از چهار هسته پرفورمنس Cortex-X1 سه گیگاهرتزی و 4 هسته ضعیف‌تر Cortex-A78 2.4 گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ دیگر نوت بوک های سری گلکسی بوک را در کره جنوبی نمی‌فروشد و این شرکت در اوایل 2022 نوت بوک‌های سری Galaxy Book2 Pro را با پشتیبانی از پردازنده‌های نسل دوازدهم Core Duo اینتل در بازار جهانی عرضه کرد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما