گلکسی A54 احتمالا از طراحی مشابه سری گلکسی اس 23 بهره خواهد برد

نسل جدید محبوب‌ترین میان‌رده سامسونگ در چهار رنگ مختلف عرضه خواهد شد.

گلکسی A54 احتمالا از طراحی مشابه سری گلکسی اس 23 بهره خواهد برد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،براساس شایعات پیشین، سامسونگ در سال 2023 قرار است سری گوشی‌های میان‌رده خود را بروز کند و از گوشی‌های جدیدی مانند گلکسی A34، گلکسی A54 و دیگر گوشی‌های سری گلکسی A رونمایی کند. در همین راستا، دیروز تصاویر رندری جدیدی از گلکسی A34 منتشر شد که رنگ‌بندی آن را نشان می‌داد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نوبت به نسل جدید میان‌رده محبوب سامسونگ موسوم به گلکسی A54 رسیده است و تصاویر رندری این گوشی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

طبق این تصاویر رندری، گلکسی A54 از طراحی پرمیوم مشابه سری پرچمدار گلکسی اس 23 بهره می‌برد. مهمترین تغییر طراحی نسل جدید میان‌رده سامسونگ مربوط به ماژول دوربین آن است چرا که جزیره دوربین به طور کامل حذف شده است و سه دوربین گلکسی A54 به طور جداگانه و به صورت عمودی در پنل پشتی قرار گرفته‌اند. شایان ذکر است که دوربین‌های گلکسی A34 نیز به صورت جداگانه در پنل پشتی این گوشی جای گرفته‌اند.

پنل جلویی گلکسی A54 نیز میزبان نمایشگر تخت است که از حاشیه‌ کمی برخوردار است. دوربین سلفی نیز در ناچ حفره و در بالای نمایشگر قرار گرفته است. به علاوه، این رندرها به خوبی نشان می‌دهند که گلکسی A54 در چهار رنگ مختلف مانند لیمویی، مشکی، سفید و بنفش عرضه خواهد شد.

شایعات پیشین اذعان داشته‌اند که گلکسی A54 از نمایشگر 6.5 اینچی سوپر امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد. قلب تپنده این گوشی نیز تراشه اگزینوس 1380 است که انرژی موردنیاز آن توسط باتری 5100 میلی‌امپر ساعتی تامین می‌شود. ساختار دوربین گلکسی A54 نیز احتمالا شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی نیز به احتمالا زیاد سنسور 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که احتمالا گلکسی A54 به همراه گلکسی A34 در ماه ژانویه سال 2023 معرفی خواهد شد. به علاوه، گلکسی A14 و گلکسی A24 نیز به احتمال زیاد در سه‌ماهه اول سال میلادی بعد رونمایی خواهند شد. از آنجایی که گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند گوشی گلکسی A74 در سال 2023 عرضه نخواهد شد، می‌توان انتظار داشت که گلکسی A54 به عنوان میان‌رده‌ پرمیوم سامسونگ برای سال 2023 روانه بازار شود. 

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما