مشخصات فنی اصلی و زمان رونمایی گلکسی F04 رسما تایید شد

مقرون به صرفه جدید سامسونگ احتمالا با قیمت 100 دلاری روانه بازار خواهد شد.

مشخصات فنی اصلی و زمان رونمایی گلکسی F04 رسما تایید شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام ،ماه پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر این که سامسونگ در نظر دارد در ماه ژانویه سال 2023 از گوشی مقرون به صرفه جدیدی به نام گلکسی F04 رونمایی کند. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، صفحه معرفی و پشتیبانی این محصول در لیست فروشگاه آنلاین هندی Flipkart قرار گرفته است و مشخصات فنی کلیدی آن به همراه زمان رونمایی رسمی به طور رسمی تایید شده است.

 همانطور که در تصویر معرفی گلکسی F04 مشخص است، این گوشی هوشمند در تاریخ 4 ژانویه (14 دی) برای بازار هند معرفی خواهد شد. به علاوه، در صفحه معرفی گلکسی F04 ذکر شده است که برچسب قیمتی پایه این گوشی مقرون به صرفه با تبدیل ارز برابر با 100 دلار خواهد بود.

جدا از قیمت رقابتی و پایین، یکی از ویژگی‌های برجسته گلکسی F04 حافظه رم 8 گیگابایتی آن است که البته ترکیبی از حافظه رم واقعی و مجازی است. به علاوه، پنل جلویی گوشی جدید سامسونگ میزبان نمایشگر 6.5 اینچی با پشتیبانی از رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و ناچ قطره‌ای خواهد بود. فعالیت‌های پردازشی گلکسی F04 نیز توسط تراشه پایین رده هلیو P35 انجام خواهد شد که انرژی موردنیاز آن توسط باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی تامین خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که نرم‌افزار گلکسی F04 اندروید 12 خواهد بود که طبق ادعای سامسونگ تا دو بروزرسانی اصلی سیستم عامل را دریافت خواهد کرد. به علاوه، سامسونگ بدون اعلام جزئیات فنی دوربین‌های گلکسی F04 اذعان داشته است که در پنل پشتی براق این گوشی دو سنسور دوربین قرار خواهد گرفت. رنگ‌بندی این گوشی نیز شامل رنگ‌های سبز و بنفش خواهد بود. 

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما