تاریخ احتمالی انتشار رابط کاربری One UI 5.1 سامسونگ مشخص شد

در حالی که زمان زیادی از انتشار آپدیت One UI 5.0 نگذشته، سامسونگ تست رابط کاربری One UI 5.1 را روی پرچمداران خود، آغاز کرده است.

تاریخ احتمالی انتشار رابط کاربری One UI 5.1 سامسونگ مشخص شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از گجت نیوز، از پاییز امسال، سامسونگ آپدیت اندروید ۱۳ را همراه با One UI 5.0 برای گوشی‌های هوشمند خود، یکی پس از دیگری منتشر کرد و تاکنون بسیاری از مدل‌ها بروزرسانی نرم افزاری شده‌اند. حالا اما صحبت از نسخه جدیدتر وان یو آی است. در واقع، احتمال دارد که گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ با معرفی رسمی در تاریخ 12 بهمن، رابط کاربری One UI 5.1 را نوبر کنند.

همزمان، این نسخه از رابط کاربری سامسونگ، در حال تست روی گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و اولترا است؛ آن هم با شماره فرموِر S90xEXXU2CVL7 که حرف X بسته به مدل گوشی، فرق می‌کند.

رابط کاربری One UI 5.1 سامسونگ

با این تفاصیل، انتظار می‌رود مطابق روال کاری سامسونگ، این آپدیت چند روز پس از عرضه خانواده گلکسی اس ۲۳ به گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ برسد.

البته بروزرسانی One UI 5.1 به بزرگی نسخه 5.0 نخواهد بود. در عوض، باید انتظار تغییرات جزئی، مانند آپشن‌های شخصی‌سازی بیشتر برای لاک اسکرین و طراحی تازه ویجت مدیا پلیر را داشته باشیم.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما