منتظر گلکسی S22 FE باشید؛ این گوشی به جای گلکسی A74 عرضه می‌شود

افشاگران معتقدند که سامسونگ گوشی گلکسی S22 FE را کنسل نکرده و قرار است آن را به جای گلکسی A74 که نسل جدید A73 است، روانه بازار کند.

منتظر گلکسی S22 FE باشید؛ این گوشی به جای گلکسی A74 عرضه می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از گجت نیوز، بعد از اینکه گوشی گلکسی S21 FE با چندین ماه تأخیر در ماه ژانویه عرضه شد، گزارش‌ها و خبرها همگی حاکی از تردید در مورد عرضه نسل آینده آن بودند. چرا که سامسونگ علت این همه تأخیر را کمبود تراشه و مشکلاتی که ویروس کرونا برای تولیدکنندگان به‌وجود آورده بود نامید. اما حالا شایعات جدیدی شنیده می‌شود که ادعا می‌کنند گوشی گلکسی S22 FE نمرده و احتمالاً سامسونگ به‌زودی آن را رونمایی خواهد کرد.

در ماه مارس شایعاتی مبنی بر اینکه سامسونگ شاید به‌خاطر کمبود تراشه‌های اگزینوس و اسنپدراگون، گوشی گلکسی اس ۲۲ فن ادیشن را با تراشه‌های شرکت مدیاتک روانه بازار کند شنیده می‌شد. بعده‌ها شایعات حتی بدتر شد و گفته شد که پروژه تولید این گوشی لغو شده و سامسونگ به‌طور کلی قید عرضه آن را زده است. اما حالا خبرهای دیگری به‌گوش می‌رسد.

افشاگران از عرضه گلکسی S22 FE خبر می‌دهند

یکی از افشاگران که با نام کاربری OreXda@ در توییتر فعالیت می‌کند تصویری را منتشر کرده و می‌گوید که گوشی Galaxy S22 FE و ایربادز Galaxy Buds2 Live به زودی رونمایی خواهند شد. افشاگر دیگری به‌نام Dohyun Kim نیز با تأیید این خبر اعلام کرده که دیگر مدل FE برای سری S23 عرضه نخواهد شد.

تأیید عرضه گلکسی اس ۲۲ اف ای سامسونگ

این افشاگر چند روز پیش گفته بود که سامسونگ می‌خواهد اسامی گوشی‌هایش را ساده‌تر کند و به‌همین خاطر شاید سال آینده گوشی گلکسی A74 با نام متفاوتی وارد بازار شود. در شایعات دیگری شنیده شده بود که سامسونگ مشغول توسعه چیپست سفارشی اگزینوس ۲۳۰۰ خودش است، ولی قرار نیست آن قدرت‌بخش گوشی‌های خانواده گلکسی S23 باشد.

وقتی تمام این شایعات و گزارش‌ها را کنار هم بگذاریم، قطعات پازل تکمیل می‌شود. این یعنی گوشی گلکسی A74 با نام گلکسی S22 FE وارد بازار خواهد شد. محصولی که به چیپست جدید اگزینوس ۲۳۰۰ سامسونگ و یک دوربین جذاب ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. این پیشرفت چشمگیری در مقایسه با نسل قبلی است که به یک سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز بود و می‌تواند گوشی گلکسی اس ۲۲ اف ای را به یکی از کاندیدهای «بهترین دوربین گوشی‌های موبایل سال ۲۰۲۳» تبدیل کند.

گلکسی S22 FE شبیه گلکسی S22

این‌ها حدس و گمان‌هایی است که یک افشاگر دیگر به‌نام RGcloudS مطرح می‌کند. این افشاگر همچنین مدعی شده که پرچمدار اقتصادی جدید سامسونگ تنها در چند کشور محدود عرضه می‌شود و هم قیمت با گلکسی A73 خواهد بود. این بخش از گزارش کمی گیج‌کننده است. چرا که A73 با قیمت پایه حدود ۵۰۰ دلاری وارد بازار شد، در حالی که گوشی S21 FE قیمت پایه ۷۰۰ دلاری داشت! این یعنی ممکن است کل این گزارش حدس و گمانی بیش نباشد.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما