اپیک گیمز بازی Death Stranding را رایگان کرد

Death Stranding ساخته هیدئو کوجیما، به عنوان بازی رایگان منتخب در فروشگاه اپیک گیمز معرفی شده است.

اپیک گیمز بازی Death Stranding را رایگان کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ ،در بیست و چهار ساعت آینده می‌توانید این بازی را به مجموعه خود اضافه کنید. بازی Death Stranding که مورد تحسین منتقدان هیدئو کوجیما قرار گرفته، یکی از بازی‌های صفر و صدی است که یک طرف آن را یک شاهکار هنری و سمت دیگر آن را تنها شبیه‌ساز راه رفتن می‌نامند. این بازی در ابتدا یک انحصاری برای پلی استیشن بود که سپس برای رایانه شخصی پورت شد و در نهایت در اوایل سال جاری میلادی نسخه ریمستر آن عرضه شد که نتیجه‌ی آن چند ارتقا در کیفیت بصری و یک وسیله نقلیه جدید بود.

تنها چیزی که برای دریافت این بازی نیاز است، یک حساب فعال Epic Games است تا بتوانید نسخه خود را از طریق لانچر Epic Games یا وب‌سایت دریافت کنید. هر کاربر فقط تا (26 دسامبر) فرصت دارد یک کپی از آن را دریافت کند. با توجه به محبوبیت Death Stranding، بسیاری از مردم برای دستیابی به آن عجله دارند، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا درخواست شما انجام شود.

چندی پیش بود، که فروشگاه اپیک گیمز شاهد هجوم گیمرهایی بود که تلاش می‌کردند نسخه رایگان GTA V خود را دریافت کنند، که منجر به از کار افتادن فروشگاه شد. Death Stranding می‌تواند وضعیت مشابهی را حداقل در چند ساعت اول هدیه ایجاد کند. در حالی که بسیاری از افراد توانسته‌اند یک نسخه از آن را به دست بیاورند، برخی دیگر از کاربران در مراحل مختلف فرآیند خرید گیر کرده‌اند. پس بهتر است برای دریافت آن کمی صبور باشید.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما