تایید توسعه بازی Death Stranding 2 توسط کوجیما

هیدئو کوجیما با حضور در مراسم The Game Awards امسال خبرساز شده و او با تایید توسعه بازی Death Stranding 2 تریلر آن را نیز در این مراسم منتشر کرد.

تایید توسعه بازی Death Stranding 2 توسط کوجیما

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،پس از معرفی و نمایش تریلر، میزبان مراسم از کوجیما در مورد تفاوت بازی جدید با نسخه قبل سوال پرسید اما کوجیما اظهار کرد که در حال حاضر نمی‌تواند جزئیات مشخصی در این خصوص را ارائه بدهد.

با این حال تریلر 4 دقیقه‌ای Death Stranding 2 سرنخ‌هایی از داستان، روایت، فضای احتمالی بازی جدید و همچنین آنتاگونیست احتمالی آن ارائه می‌دهد. میزبان مراسم Geoff Keighley همچنین اشاره‌ای به برخی از شخصیت‌های داستانی کرد و از کوجیما در مورد تاثیر همه‌گیری کرونا بر تم بازی و داستان آن پرسید.

کوجیما با این وجود در پاسخ اذعان کرد که او داستان بازی Death Stranding 2 را قبل از همه‌گیری کرونا نوشته است. با این حال انزوای پیش آمده با همه‌گیری کرونا احتمالا بر اکثر افراد تاثیر گذاشته و کوجیما نیز به بازنویسی داستان بازی پس از کرونا اشاره کرد. در این مراسم کوجیما علاوه بر تایید توسعه نسخه دوم Death Stranding اذعان کرد که در حال کار بر یک بازی کاملا جدید دیگر همراه با برخی از پروژه‌های بصری است.

کوجیما همچنین ابراز امیدواری کرد که در آینده اطلاعات بیشتری در این خصوص منتشر شود. بازی Death Stranding در سال 2019 برای پلی استیشن 4 عرضه شد و این اولین بازی کوجیما پس از ترک کونامی بود. در این بازی اکشن، گیمر در جهانی آخرالزمانی در کشور آمریکا نقش Sam Porter Bridges پیک زمینی که مسئول حمل محموله‌ها به شهرهای دورافتاده و ایجاد ارتباط شبکه بی‌سیم آن‌ها به یکدیگر است را برعهده می‌گیرد.

این بازی خوش ساخت و جذاب در تابستان 2020 برای PC نیز منتشر شد و نسخه PS5 آن نیز در 2021 در دسترس قرار گرفت. تیزر جدید همچنین دو شخصیت اصلی و قدیمی نسخه قبل که توسط Léa Seydoux و Norman Reedus بازی شده را نشان می‌دهد. همچنین سم نیز در تیزر جدید پیرتر شده است. هیدئو کوجیما تاریخ عرضه دقیقی را برای این بازی منتشر نکرد اما با توجه به اینکه به نظر می‌رسد تنها چند ماه از توسعه بازی جدید می‌گذرد، احتمال دارد که عرضه نهایی این بازی حداقل 2 یا 3 سال به طول بیانجامد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما