به‌روزرسانی نسل بعدی Witcher 3 و مشکلات آن

به‌روزرسانی نسل بعدی Witcher 3 تا چند روز دیگر ارائه می‌شود، و در حالی که ما شاهد برخی از فیلم‌هایی از نسخه‌های جدید بازی در حال اجرا هستیم، CD Projekt Red به اندازه‌ای که می‌توانست در مورد جزئیات این بازی‌ها چیزی منتشر نکرده است. خوب، به لطف شمارشگرهای پیکسل قابل اعتماد در ElAnalistaDeBits، اکنون دقیقاً می‌دانیم که از نسخه نسل بعدی The Witcher 3، حداقل در PS5 چه انتظاری باید داشته باشیم. یک مقایسه کامل چند پلتفرمی احتمالاً بعداً در راه است.

به‌روزرسانی نسل بعدی Witcher 3 و مشکلات آن

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،خبر خوب این است که نسخه PS5 The Witcher 3 به وضوح بسیار زیباتر از PS4 به نظر می‌رسد، با نورپردازی بسیار بهتر، بازتاب‌ها و بهبودهای متنوع در بخش‌های مختلف. ضمن اینکه زمان بارگذاری نیز تقریباً 10 برابر سریعتر است. اما این بهبود‌های انجام شده، هزینه‌ای سنگین‌تر از آن چیزی که به نظر می‌رسد را به بازی تحمیل کرده است، به‌ویژه در حالت Ray-Tracing که گاهی اوقات باعث به وجود آمدن وضوح نسبتاً پایین و نرخ تازه‌سازی 30 فریم بر ثانیه می‌شود. می توانید تجزیه و تحلیل کامل را در اینجا بررسی کنید، مشروط بر اینکه حدود 15 دقیقه فرصت دارید.

پس از عرضه بسته الحاقی نسل بعدی، The Witcher 3 دو حالت بصری را در PS5 ارائه می‌دهد – Ray Tracing و Quality. حالت Ray-Tracing یک 1440p پویا است و وضوح متوسط آن خیلی بهتر از 1080p (حدود 1188p) نیست. حالت Ray-Tracing 30 فریم در ثانیه را هدف قرار می‌دهد، اما ممکن است در مناطق شلوغ مانند شهرها افت مکرر 1 تا 3 فریم اتفاق بیفتد. با این اوصاف، به نظر می‌رسد که سرعت 30 فریم بر ثانیه در این زمینه نسبتا روان باشد. در مورد حالت عملکرد، این یک 4K (بسیار) پویا است که رزولوشن آن معمولاً در حدود 1548p است. عملکرد در این حالت نیز عالی نیست.

باز هم نمی‌توان انکار کرد که نسخه نسل بعدی The Witcher 3 بهتر از قبل به نظر می‌رسد، اما دقیقا چه تغییرات بصری می‌تواند مورد استقبال قرار بگیرد. شاید یک گزینه متوسط 30fps/40fps بدون ردیابی اشعه که به شما امکان می‌دهد وضوح را به 4K واقعی نزدیک کنید.

به‌روزرسانی نسل بعدی Witcher 3 در 14 دسامبر (23 آذر) برای رایانه‌های شخصی، Xbox Series X/S و PS5 ارائه می‌شود. این به‌روزرسانی با یک پچ برای پلتفرم‌های نسل آخر همراه خواهد بود که به نظر می‌رسد سازندگان بازی قصد دارند حال و هوای بصری آن را به چیزی که در سریال مشاهده کردید نزدیک کند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما