بهترین بازی های سبک تیراندازی 2022 از نظر امتیاز متاکریتیک

بازی‌های شوتر یا سبک تیراندازی همواره از پرفروش‌ترین بازی‌ها در سراسر جهان هستند، تا حدی به دلیل توانایی آن‌ها در ارائه برخی از هیجان‌انگیزترین گیم‌پلی‌های موجود در سبک خود. اما امروز دیگر بازی‌های تیراندازی چیزی بیش از یک خشاب پر از گلوله به همراه اسلحه را در اختیار بازیکن قرار می‌دهند، زیرا بسیاری از توسعه‌دهندگان این ژانر را به دسته‌ای تجربی و رنگارنگ در فضای بازی تبدیل کرده‌اند. امروز نیز مروری بر لیست بهترین بازی های تیراندازی 2022 با توجه به امتیاز متا خواهیم داشت.

بهترین بازی های سبک تیراندازی 2022 از نظر امتیاز متاکریتیک

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از سخت افزارمگ،در سال 2022، عناوین تجربی زیادی توانستند در صحنه جهانی به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنند که یکی از بهترین نمونه‌های آن نئون وایت (Neon White) است. این بازی که توانسته در صدر جدول بهترین بازی های تیراندازی 2022 قرار بگیرد، داستان قدیسان و گناهکارانی که برای شانس رستگاری در یک تورنمنت بهشتی می‌جنگند را روایت می‌کند. نئون وایت از این ژانر برای ایجاد یک تور دو نیروی سرعتی استفاده می‌کند که بر دقت سریع بیش از اسلحه‌ها تأکید دارد. نمونه دیگری از این سال می‌تواند Metal: Hellsinger باشد، یک ماجراجویی جهنمی که در آن تطبیق اقدامات شما با آهنگ دث متال اطرافتان به اندازه فشار دادن سریع ماشه مهم است!

با این حال، برای هر کسی که به دنبال یک شبیه‌ساز خالص برای اکشن همه‌جانبه با تجربه‌ای نزدیک به واقعیت است، هنوز چیزهای زیادی وجود دارد. جدیدترین بازی Call of Duty یعنی، Modern Warfare II، اکشن را در سطح واقعی و هیجان‌انگیز خود نگه داشته است، در حالی که Sniper Elite 5 می‌تواند نهایت خشونت و آسیب یک گلوگه نسبت به بدن انسان را بر روی سربازان نازی به نمایش بگذارد. هر سلیقه‌ای که داشته باشید، امسال چیزهای زیادی در بین بهترین بازی های تیراندازی 2022 برای لذت بردن وجود دارد، البته شما باید در کنار امتیاز متا به سلیقه خود نیز نگاه کنید.

وب سایت gamespot بهترین‌ها را در ژانر شوتر بر اساس اعداد مهم از سایت GameSpot Metacritic گردآوری کرده است، که ما نیز آن را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

بازی Neon White گرمای زیادی را با زرادخانه‌ای از اسلحه‌های شیطانی در خود جای می‌دهد، اما این یک بازی است که در آن هنگام درگیر شدن با سطوح فوق العاده طراحی شده، به سمت ستاره‌ها تیراندازی می‌کنید. درواقع گلوله‌ها مکمل اکشن واقعی هستند که در اینجا اتفاق می‌افتد، زیرا از زرادخانه کارت‌های روح خود برای از بین بردن ثانیه‌های ارزشمند آخرین اجرای خود در این ویترین فوق‌العاده سرعت، دقت و استراتژی استفاده می‌کنید. این بازی توانسته است که امتیاز فوق‌العاده‌ای را کسب کند.

این یکی نسبت به بقیه کاملا متفاوت‌تر است، در بازی Splatoon 3 خبری از رنگ قرمز خون بر روی در و دیوار یا صحنه‌های حساس نیست، در واقع این بازی شوتر در قلمروی دوست‌دار خانواده است. مشابه بازی‌های قبلی، Splatoon 3 همه چیز در مورد ترسیم راه پیروزی شما از طریق دورهای پر هرج و مرج است. Splatoon 3 آنچه را که بازی‌های قبلی بسیار سرگرم‌کننده کرده بود، دو چندان می‌کند، و با اضافه شدن حالت‌های جدید به ترکیب، روحیه‌ای مشتاقانه دارد که لبخند را بر لبان شما می‌نشیند.

با وجود نبود چیزی در سبک Mega Man در تقویم بازی‌ها، سری Azure Striker Gunvolt در چند سال گذشته به خوبی این خلأ را پر کرده است. Azure Striker Gunvolt 3 جادوی بازی‌های قبلی را به تصویر می‌کشد، اما دقیقاً می‌داند چه زمانی باید از فرمول تعیین شده با شخصیت‌های جدید، داستان عجیب و تغییرات ظریف در گیم‌پلی و تفنگ با اکتان بالا منحرف شود.

هیچ فانتزیِ قدرتی، بهتر از این نیست که یک تفنگچی تنها در غرب وحشی باشید، و Weird West این احساس را با لمس کردن چرم غلاف و به دست گرفتن هفت‌تیر به تصویر می‌کشد. Weird West مجموعه‌ای از داستان‌های مستقیم، فانتزی تاریک در مرزهای قدیمی، و دوئل‌های سر بعد از ظهر، به عنوان خود عمل می‌کند و شما را به دنیای عجیب و غریب خود می‌کشاند.

چطوری می‌شود یک اسکیت سواری خفن داشت؟ این کار آسان است، زیرا تنها چیزی که نیاز دارید، انجام دادن بازی Rollerdrome است، یک اقتباس هنری که از فیلم‌های گرندهاوس دهه 1970 الهام می‌گیرد و تعداد زیادی اسلحه. Rollerdrome شما را در برابر زمان و دشمنان خطرناک انسان قرار می‌دهد، زیرا سرعت، ترفندها و تیراندازی شیک را با دقت ویرانگر ترکیب می‌کنید، و نتیجه نهایی یک بازی هیجان انگیز اکشن-ورزشی است که شما را بالا نگه می‌کند.

با گذر از دوران Warzone اصلی، حالا این Call of Duty Warzone 2.0 است که تجربه بتل رویال را به چیزی وسیع‌تر و گسترده‌تر از همیشه در سال جاری تبدیل کرده است. نتیجه تحول آفرین بوده است، با نقشه جدید المزره که میزبان درگیری‌های 150 بازیکن است، متاورز فزاینده‌ای از ستاره‌های مهمان، و مکان‌های نوستالژیک فراوانی که در میدان جنگ قرار گرفته‌اند. Warzone 2.0 یک تور متعادل در میان بهترین موفقیت‌های Call of Duty و با بهترین بازی‌های کلاس، گامی قوی به جلو در مسیری جدید برای این بازی رایگان است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما