ماکت سری گلکسی اس 23 رویت شد

تصاویر ماکت سری پرچمدار سامسونگ طراحی به تصویر کشیده شده در رندرهای قبلی را تایید می‌کند.

ماکت سری گلکسی اس 23 رویت شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،همانطور که قبلا شایعه شده بود، نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ موسوم به سری گلکسی اس 23 احتمالا در هفته اول ماه فوریه سال 2023 میلای معرفی خواهد شد. در این راستا، تا به امروز تصاویر رندری زیادی از سه مدل این سری پرچمدار یعنی گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 الترا در دسترس کاربران قرار گرفته است که طراحی آن‌ها را به طور کامل نشان داده است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویری واقعی از ماکت‌های سری گلکسی اس 23 به اشتراک گذاشته شده است که طراحی این سری پرچمدار را فاش کرده است.

ماکت‌های سری گلکسی اس 23 به روشنی طراحی سری پرچمدار سامسونگ که در رندرهای قبلی دیده بودیم را تایید می‌کند. مطابق انتظار، حدف جزیره دوربین گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس مهترین نکته طراحی این دو گوشی هوشمند محسوب می‌شود. با کنار گذاشتن جزیره دوربین، حالا هر لنز گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس به طور مجزا و به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند.

شایان ذکر است موضوع تغییر طراحی چندان برای گلکسی اس 23 الترا صادق نیست چرا که طراحی این گوشی پرمیوم در مقایسه با نسل قبلی خود تفاوت زیادی ندارد و در واقع تمایز بین گلکسی اس 23 الترا و اس 22 الترا با تماشای این تصاویر شاید حتی کمی سخت نیز باشد. با مقایسه سه مدل گلکسی اس 23، می‌توان متوجه شد که گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس از گوشه‌های گرد بهره می‌برند در حالی که گوشه‌های گلکسی اس 23 الترا حالتی تیز به خود گرفته‌اند.

تنها تفاوت بین مدل‌های ماکت و تصاویر رندری سری گلکسی اس 23 محل قرارگیری درگاه سیم کارت است. در این راستا، رندرهای این سری پرچمدار درگاه سیم کارت را در بخش پایین بدنه نشان داده‌اند و در حالی که مدل‌های ماکت در سمت راست بدنه میزبان این درگاه هستند.

در نهایت، از مشخصات فنی سری گلکسی اس 23 می‌توان به نسخه ارتقا یافته تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو با فرکانس بالا و فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم بر ثانیه اشاره کرد. اخیرا نیز گلکسی اس 23 الترا در لیست گواهی TENAA قرار گرفت و مشخص شد که با کانفیگ‌های حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی روانه بازار خواهد شد. طبق این لیست، دوربین اصلی این گوشی 108 مگاپیکسلی خواهد بود که با شایعه دوربین 200 مگاپیکسلی در تناقض است. 

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما