احتمال عرضه مک بوک ایر ۱۵٫۵ اینچی در بهار سال ۲۰۲۳

راس یانگ تحلیلگر صنعت نمایشگر و افشاگر باسابقه، امروز در توییتی خبر از عرضه مک بوک ایر جدید اپل با صفحه نمایش ۱۵٫۵ اینچی داده است.

احتمال عرضه مک بوک ایر ۱۵٫۵ اینچی در بهار سال ۲۰۲۳

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام، به گفته راس یانگ تحلیلگر صفحه نمایش، اپل در حال توسعه یک مک بوک ایر ۱۵٫۵ اینچی است که می‌تواند در بهار سال ۲۰۲۳ عرضه شود. یانگ در توییتی که با دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشته، گفته که تولید پنل‌های طراحی شده برای مک بوک ایر مذکور، از در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ آغاز می‌شود.

اگر این مک بوک ایر عرضه شود، نمایشگر ۱۵٫۵ اینچی آن چیزی بین مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی مک بوک پرو و بزرگترین مک بوک ایر تولید شده تا به امروز خواهد بود. اندازه مدل فعلی از این نسل ۱۳٫۶ اینچ است؛ این تحلیلگر در حالی گفته که صفحه نمایش این محصول ۱۵٫۵ اینچ است که پیش‌تر اندازه این مک بوک ایر را ۱۵٫۲ اینچ اذعان کرده بود.

انتظار می‌رود مک بوک ایر ۱۵ اینچی اپل دارای طراحی مشابه مک بوک ایر ۱۳ اینچی فعلی باشد که در سال ۲۰۲۲ با لبه‌های تخت، صفحه لمسی بزرگ Force Touch، صفحه کلید با کلیدهای عملکرد اختصاصی و موارد دیگر عرضه شد. همچنین احتمال می‌رود این لپ تاپ اپل دارای پورت شارژ مگ سیف، سیستم اسپیکر ارتقا یافته و دوربین 1080p باشد.

در مورد پردازنده استفاده شده در مک بوک ایر جدید با صفحه نمایش بزرگتر، می‌توان گفت که استفاده از گزینه تراشه‌های M2 و M2 Pro توسط اپل محتمل هستند و در مقایسه با مدل‌های مک بوک پرو، انتظار نمی‌رود که از نمایشگر با فن‌آوری mini-LED یا پروموشن در آن استفاده شود.

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما