تلاش جدید یوتیوب برای کاهش هرزنامه: ممنوعیت 24ساعته

براساس گزارش‌ها، یوتیوب تایید کرده که درصورت مشاهده‌ و حذف نظراتی که دستورالعمل‌های این پلتفرم را نقض‌ می‌کنند.

تلاش جدید یوتیوب برای کاهش هرزنامه: ممنوعیت 24ساعته

 به کاربران اطلاع‌رسانی کرده و درصورت ادامه این مورد ممنوعیتی 24 ساعته برای آن‌ها اعمال می‌کند. در همین راستا، بزرگترین و محبوبترین تولیدکنندگان محتوای یوتیوب به‌طور فزآینده‌ای درمورد ارسال هرزنامه‌ در بخش نظرات صحبت کرده‌اند‌. حالا به‌نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی‌ها و تغییرات جدید می‌تواند به کاهش حجم هرزنامه در یوتیوب کمک کند.

در تلاش جدید یوتیوب، اگر کاربر پس از دریافت هشدار به‌دلیل ارسال هرزنامه در بخش نظرات به پست‌کردن نظرات توهین‌آمیز ادامه دهد، ممکن است حساب او تا 24 ساعت محدود شود. یوتیوب می‌گوید که امتحان این مورد نشان داده که این نوع هشدارها و محدودیت‌ها احتمال اینکه کاربران دوباره هرزنامه ارسال کنند را کاهش می‌دهد.

درحال‌حاضر، اعلان‌های هشدار یوتیوب برای کاربرانی که در بخش نظرات این پلتفرم هرزنامه ارسال می‌کنند فقط برای زبان انگلیسی دردسترس است. اما امیداوریم طی ماه‌های آینده آن را برای زبان‌های بیشتری فعال کنیم.

این شرکت همچنین توانایی خود را در تشخیص هرزنامه در نظرات و ربات‌ها در چت زنده بهبود بخشیده‌است.

برخی کانال‌های پرمخاطب یوتیوب ازجمله Linus Tech Tips ،Jacksepticeye، و MKBHD همگی امسال ویدیوهایی درباره هرزنامه نظرات ساخته‌اند. هرزنامه به خودی خود اشکال مختلفی دارد، اما احتمالاً اصلی‌ترین موارد آن آن شامل نظرات کپی‌‌شده، نظرات جعل هویت سازندگان محتوا یا کلاهبرداری است.

یوتیوب هم راهی را برای افزایش سخت‌گیری نظارت بر نظرات خود معرفی کرده و ترفندهایی را که به افراد اجازه می‌دهد هویت سازندگان محتوا را جعل کنند، خنثی می‌کند. در آخرین تلاش نیز این سرویس هشداری برای ارسال‌کنندگان هرزنامه ارسال می‌کند تا از انجام مجدد این کار صرف‌نظر کنند.

در ادامه جزئیاتی را که یوتیوب درمورد تغییرات اخیر این پلتفرم درراستای کاهش هرزنامه‌ های بخش نظرات ویدیوها ارائه کرده است، را مرور می‌کنیم:

ما روی بهبود سیستم‌های تشخیص خودکار و مدل‌های یادگیری ماشینی برای شناسایی و حذف هرزنامه‌ها کار کرده‌ایم. در واقع، ما بیش از 1.1 میلیارد نظر هرزنامه را در شش ماه اول سال 2022 حذف کرده‌ایم. با تغییر تاکتیک‌های ارسال‌کنندگان هرزنامه، مدل‌های یادگیری ماشینی ما برای شناسایی بهتر انواع جدید هرزنامه‌ها به‌طور مداوم بهبود می‌یابند.

ما سیستم تشخیص هرزنامه را تقویت کردیم تا ربات‌ها را از چت‌های زنده دور نگه داریم. ما می‌دانیم ربات‌ها بر تجربه‌ی پخش زنده تأثیر منفی دارند، زیرا چت زنده راهی عالی برای تعامل و ارتباط با سایر کاربران و سازندگان است. این به‌روزرسانی باید پخش زنده را برای همه کاربران به تجربه بهتری تبدیل کند.

ما در حال راه‌اندازی ویژگی جدیدی هستیم که به کاربران درمورد برخی از نظرات آنها که به دلیل نقض دستورالعمل‌های شناسایی و حذف می‌شود، هشدار می‌دهد. بعلاوه، اگر کاربر همچنان به ارسال نظرات توهین‌آمیز ادامه دهد، ممکن است مهلت زمانی دریافت کند و به مدت تا 24 ساعت از امکان ارسال نظر منع شود. آزمایش ما نشان داده است که این هشدارها و محدودیت‌ها ‌‌تأثیر زیادی در جلوگیری از ارسال نظرات هرزنامه دارد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما