لیست مخصوص ویژگی جدید Apple Music Sing منتشر شد

اپل امروز به همراه iOS 16.2 و iPadOS 16.2، لیستی بسیار متنوع از انواع و اقسام آهنگ‌ها را منتشر کرده که از ویژگی جدید کارائوکه در اپل موزیک پشتیبانی می‌کنند.

لیست مخصوص ویژگی جدید Apple Music Sing منتشر شد

به گزارش گروه دانش و فناوری اقتصاد ۱۰۰ و به نقل از جی اس ام،با راه‌اندازی ویژگی جدید «Apple Music Sing» در iPadOS 16.2، iOS 16.2 و tvOS 16.2، اپل ده‌ها لیست پخش را منتشر کرده است که آهنگ‌هایی را جمع‌آوری می‌کنند که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند و کاربران اپل موزیک می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

فهرست‌های پخش برای آهنگ‌های پرطرفدار، سرودهای مهمانی‌ها، موارد دلخواه خانواده، اجراهای دوتایی نمادین و آهنگ‌های مخصوص فستیوال‌ها، و همچنین لیست‌های پخش تفکیک شده به ژانرهایی مانند پاپ، رقص، هیپ هاپ، راک و غیره، به علاوه فهرست‌های پخش برای موسیقی‌هایی از دهه‌هایی مختلف از جمله موارد لیست پخش مذکور هستند.

اپل همچنین دسته‌بندی‌هایی مانند «آهنگ‌هایی برای حرفه‌ای‌ها» را اضافه کرده است که پر از آهنگ‌های چالش برانگیز برای خواندن، همراه با آهنگ‌هایی برای مبتدیان تازه کار کارائوکه است.

همه لیست‌های پخش شده را می‌توان در برنامه اپل موزیک در آیفون، آیپد و اپل تی وی مشاهده کرد. توجه داشته باشید که Apple Music Sing فقط روی آیفون ۱۱ به بعد، نسل پنجم آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی و جدیدتر، نسل سوم آیپد پرو ۱۱ اینچی به بعد، نسل چهارم آیپد ایر و جدیدتر، آیپد مینی نسل ششم، آیپد نسل نهم به بعد و اپل تی وی 4K ۲۰۲۲ در دسترس است و دستگاه‌های خارج از این لیست، از ویژگی جدید اپل موزیک پشتیبانی نمی‌کنند.

 

منبع : جی اس ام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما