تیم فوتبال استقلال قربانی عجیب اجرای سیاست بورسی

رییس سازمان خصوصی‌سازی از معرفی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره وقت باشگاه استقلال خبر داد.

تیم فوتبال استقلال قربانی عجیب اجرای سیاست بورسی

به گزارش ایسنا، حسین قربانزاده افزود: بعد از بررسی کامل عملکرد مدیرعامل و هیات مدیره وقت باشگاه استقلال، این افراد به اتهام کتمان وقایع مالی و عدم ارائه اطلاعات جامع و کامل مطابق مواد ۷۲ و ۷۵ قانون اجرای سیاست های اصل ۴۴، به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: سهامداران و هواداران به حق مطالبه دارند و وظیفه ماست که پیگیری کنیم. مدیران سرخابی ها بدانند که سازمان خصوصی سازی در این دوره با هیچ کس عهد اخوت نبسته و دوران مماشات با سوء مدیریت و تخلفات در باشگاه ها هم گذشته است. خوشبختانه از زمان بورسی شدن باشگاه های استقلال و پرسپولیس و نظارت سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی با هرگونه سوء مدیریت، کتمان وقایع مالی و تخلفات برخورد خواهد شد.
رئیس کل سازمان خصوصی سازی ادامه داد: مدیرعامل وقت باشگاه استقلال علیرغم وجود تکالیف مصرح قانونی و حتی تعهد و اقرار مکتوب متاسفانه به روشنی این تکالیف و تعهدات را نقض کرد و با هزینه‌کرد خارج از چارچوب و عرف، لطمات عدیده ای به باشگاه استقلال وارد کرده است و متاسفانه علیرغم برگزاری جلسات متعدد و پیگیری های مکرر سازمان خصوصی سازی اطلاعات مخدوش و ناقصی ارائه کردند و اعضای هیات مدیره وقت نیز به دلیل اهمال در نظارت و پیگیری امور باشگاه باید مورد پرسش و بازخواست قرار گیرند.
قربانزاده افزود: البته ناگفته نماند که این جدیت در پیگیری و تعقیب قضایی در دوره جدید بورسی شدن این باشگاه ها اتفاق می افتد و حتما با همین شیوه نظارت و پیگیری برخی مدیران اسبق سرخابی ها نیز باید خیلی زودتر از این به دادگاه معرفی می شدند که متاسفانه این اقدام به دلایلی مثل تعارف و رودربایستی و یا بی توجهی انجام نشده که اگر انجام می شد، شاهد چنین رویه های ناصوابی نبودیم.
وی تاکید کرد: سهامدار و هوادار چه گناهی دارند که هر دوره یک مدیرعامل می آید قبلی ها را تکفیر می کند و خودش در باغ سبزی نشان می دهد و دوباره او می‌رود و این چرخه عینا با مدیرعامل جدید تکرار می شود!
 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما