اسناد مهمی که لو رفت !

اقتصاد 100- به نظر می‌رسد اسناد مهم باشگاه استقلال از داخل باشگاه استقلال در اختیار برخی از رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

اسناد مهمی که لو رفت !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، چند هفته قبل مفاد قرارداد باشگاه استقلال با ریکاردو ساپینتو عینا در یکی از رسانه های گروهی کشور منتشر شده بود که این موضوع ناراحتی باشگاه استقلال و شخص علی فتح الله زاده را به همراه داشت. اگر چه مدیرعامل فعلی باشگاه نقشی در عقد قرارداد با ریکاردو ساپینتو نداشت، اما معتقد بود افشای قرارداد سرمربی تیم کار درستی نیست و به طور حتم یکی از داخل باشگاه مفاد سند را در اختیار رسانه ها قرار داده است.

به تازگی لیست کسانی که از سوی باشگاه استقلال به بانک ها برای دریاف وام معرفی شده اند در اختیار رسانه ها قرار گرفته است و حتی لیست کارمندان و میزان حقوق آنها هم افشاء شده است. این موضوع واکنش فرشید سمیعی مشاور حقوقی باشگاه استقلال را به همراه داشت. نام وی در لیست کسانی منتشر شده است که وام دریافت کرده اند.

سمیعی در این باره گفت: اسم بنده را در این لیست قرار دادند و آن زمان پیشنهاد شد، ولی بنا به دلایلی که برای خودم محترم است، از گرفتن تسهیلات سرباز زدم و وامی دریافت نکردم. متاسفانه افرادی که این لیست را منتشر کردند، حسن نیت نداشتند چرا که در وهله اول پخش این اخبار کمکی به استقلال نمی‌کند. ضمن اینکه اگر حسن نیت داشتند، لیست‌های دیگری که دریافت کردند و در آن‌ها اسامی جذابی به چشم می‌خورد را نیز منتشر می‌کردند.

به هر صورت افشای اسناد باشگاه استقلال که از داخل باشگاه صورت می گیرد، نشان می دهد تنش در باشگاه بین مدیران وجود دارد و به نظر می رسد تغییر مدیریت در باشگاه موجب افشای اسناد شده است و باید منتظر ماند و دید که علی فتح الله زاده چه تصمیمی در این باره اتخاذ می کند و آیا متوجه شده است این اسناد را چه کسی در اختیار رسانه ها قرار می دهد یا خیر؟

انتهای پیام/
منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما