بحران تازه / شکایت از استقلال به دادگاه فدرال سوییس!

اقتصاد 100- وکیل بازیکن سابق استقلال از احتمال کشاندن پرونده موکلش به دادگاه فدرال سوییس خبر داده است.

بحران تازه / شکایت از استقلال به دادگاه فدرال سوییس!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال جهان به تصمیم دادگاه داوری ورزش درباره رای تجدیدنظر پرونده لئاندرو پادوانی، بازیکن برزیلی و باشگاه فوتبال استقلال ایران واکنش نشان داد و در این خصوص نوشت که از تصمیم CAS مبنی‌بر اینکه باشگاه مسئولیتی در قبال مصدومیت بازیکن ندارد ناامید شده‌ایم، اما با این وجود این پرونده را نقطه‌عطفی در پیشبرد حقوق بازیکنان می‌دانیم.

این درحالی است که از گذشته پادوانی صد هزار دلار از باشگاه استقلال طلب داشت که باشگاه در گذشته چندبار برای پرداخت پول به او اقدام و از این بازیکن درخواست شماره حساب کرد ولی او از این کار امتناع کرده و به باشگاه استقلال اعلام کرد که به‌دنبال گرفتن غرامت بیش از ۹ میلیون دلار از استقلال است.

درنهایت پادوانی درخواست غرامت خود را در فیفا و در ادامه در CAS مطرح کرد ولی با دفاعیات انجام شده، فیفا رای خود را به سود باشگاه استقلال اعلام کرد. درنهایت با حکم CAS باشگاه استقلال به همراه تاخیر تادیه باید حدود ۱۲۰ هزار دلار را به این بازیکن پرداخت کند.

نکته قابل توجه اینکه طبق شنیده‌ها وکیل پادوانی بعد از بررسی پرونده این احتمال را مطرح کرده تا این پرونده را به دادگاه فدرال سوئیس ارجاع بدهد و این درصورتی است که این بازیکن سابق استقلال همچنان از دریافت مطالبه سابق خود خودداری و شماره حسابی را برای گرفتن این مبلغ به باشگاه استقلال اعلام نکرده است.

انتهای پیام/
منبع : فرهیختگان

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز