سهام باشگاه استقلال به دلیل عدم شفافیت تعلیق شد

مدیرکل دفتر شرکت‌های سازمان خصوصی‌سازی گفت: وضعیت ۲۱۰ میلیارد تومان از منابع مصرفی استقلال روشن نیست که پس از مشخص شدن نتیجه بررسی نهایی، بازگشایی نماد در اختیار فرابورس خواهد بود.

سهام باشگاه استقلال به دلیل عدم شفافیت تعلیق شد

به گزارش اقتصاد 100، حسین امیر رحیمی درباره علت تعلیق نماد باشگاه استقلال در فرابورس به سنا گفت: ۳۵۹ میلیارد تومان از طریق افزایش سرمایه در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته بود که کمیته مصارف از این مقدار، ۱۴۰.۵ میلیارد تومان مجوز هزینه در سرفصل‌های مصوب را برای تسویه بدهی، بازارگردانی و مالیات به باشگاه داده بود.

وی افزود: سازمان خصوصی‌سازی با مدیرعامل جدید باشگاه استقلال مکاتبه‌ای انجام داد و خواستار ارسال گزارش آخرین وضعیت مصرف مبلغ فوق شد. چرا که با استعلام حساب‌های بانکی باشگاه، وضعیت ۲۱۰ میلیارد تومان از منابع مصرف شده روشن نیست و استقلال قرار است در نامه‌ای سرفصل‌های هزینه شده را رسما به سازمان خصوصی سازی اعلام کند.

امیر رحیمی ادامه داد: اگر تخلفی در محل هزینه‌کرد این منابع برخلاف مجوزها صورت گرفته باشد، رسانه‌ای خواهد شد. همچنین استقلال بدون مجوز کمیته مصارف، ۵۰ میلیارد تومان از یک بانک تسهیلات دریافت کرده که البته این تخلف بانک است. چرا که بانک باید از خصوصی سازی مجوز درخواست می‌کرد. نمایندگان نهادهای نظارتی و سازمان بازرسی در باشگاه مستقر و در حال بررسی موارد هستند. پس از پاسخ رسمی باشگاه و ارسال نتیجه بررسی‌های نهایی بر روی کدال، بازگشایی نماد در اختیار فرابورس خواهد بود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما