بریز و بپاش تعجب‌آور خواهر فوتبالیست مطرح! / دختر ۲۶ ساله‌ای که با جت شخصی رفت و آمد می‌کند! + عکس

اقتصاد 100- رافائلا سانتوس خواهر یکی از برجسته‌ترین و مشهورترین فوتبالیست‌های جهان است، اما جدا از نام و آوازه برادر، برای خودش شهرت قابل توجهی به دست آورده است.

بریز و بپاش تعجب‌آور خواهر فوتبالیست مطرح! / دختر ۲۶ ساله‌ای که با جت شخصی رفت و آمد می‌کند! + عکس

 به گزارش گروه اقتصاد ورزش به نقل از the sun، این مدل ۲۶ ساله نزدیک به ۶میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. رافائلا اغلب با سفر به دور دنیا و جشن‌های تولد آنچنانی‌اش هواداران خود را به وجد می‌آورد. او با برادرش بسیار صمیمی و نزدیک است و رابطه این دو با هم آن‌قدر خوب است که نیمار تصویر چهره رافائلا را بر بدن خود تتو کرده است.

رافائلا علاوه بر حرفه مدلینگ زمان زیادی را به کمک به موسسه خیریه نیمار اختصاص می‌دهد. نیمار این موسسه خیریه را در سال ۲۰۱۴ ایجاد کرد که تمرکز آن بر کمک به کودکان محروم ساکن پرایا گرانده، سائوپائولو، واقع در نزدیکی محل بزرگ شدن خودش و خواهرش است. رافائلا همچنین تبلیغ شرکت مکمل و لوازم آرایشی به نام Akiwell را بر عهده داشت.

سفر به دور دنیا

این‌که اینفلوئنسرها تصاویر و ویدیوهای سفرهای خود به چهارگوشه جهان را با هوادارانشان به اشتراک بگذارند اصلاً کار جدیدی نیست، اما رافائلا این کار را به سطح دیگری برده و با جت شخصی به سفر می‌رود. او بیشتر زمان خود را در برزیل و اروپا، جایی که برادرش به بازی مشغول است، می‌گذراند. او همچنین برای تماشای بازی برادرش به قطر هم سفر کرده بود.

آرایشگر شخصی رافائلا، دیگو ماگیو، هم در اکثر مسافرت‌ها در کنار اوست.

جشن تولدهای خاص

رافائلا بزرگترین مهمانی‌ها را برگزار می‌کند، خصوصا در روز تولدش در تاریخ ۱۱ مارس. این جشن آن‌قدر بزرگ است که نیمار هرگز دلش نمی‌خواهد آن را از دست بدهد و اکثر اوقات راهی برای رسیدن به جشن تولد خواهرش پیدا می‌کند. هنگامی که در بارسلونا بود ۴ سال تمام خود را به بهانه‌های مختلف به تولد خواهرش می‌رساند و سرانجام سال گذشته طلسم را شکست و در روز تولد خواهر برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفت.

محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها به گران‌قیمت‌ترین بازیکن جهان اجازه می‌داد تا به برزیل برگردد و در مناسبت‌های متعددی در کنار خواهر کوچکترش باشد. غیبت سالانه نیمار حتی باعث شد هم‌تیمی‌هایش در پاری‌سن‌ژرمن به شوخی بگویند که اگر تیمی بخواهد با نیمار قرارداد ببندد، باید با او درباره تولد خواهرش مذاکره کند.

رافائلا در سال ۲۰۱۵ تولدی با تم دیزنی داشت.

خواهر نیمار

عشق خواهر و برادری

نیمار و خواهرش رافائلا به‌طور باورنکردنی با هم صمیمی هستند، آن‌قدر که تصویر رافائلا در بین تتوهای نیمار دیده می‌شود. رافائلا هم چشمان برادر فوق‌ستاره‌اش را روی بازوی چپ خود خالکوبی کرد. این مدل ۲۶ ساله اغلب بازی‌های نیمار را تماشا می‌کند و زمانی که شرایط برای نیمار در زمین سخت می‌شود، رافائلا کلمات محبت‌آمیزی را برای برادرش در اینستاگرام منتشر می‌کند.

او پس از باخت برزیل مقابل کرواسی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی در اینستاگرامش نوشت: ای کاش می‌توانستم تو را در آغوشم بگیرم و تمام دردهایت را از بین ببرم، درست مثل کاری که تو با دردهای من کردی. کاش می‌توانستم تمام موانع را از سر راهت بردارم. کاش می‌توانستم هر روز صبح بگویم بی‌نهایت دوستت دارم، اما زندگی آشفته‌ام این اجازه را به من نمی‌دهد، اما بدان که از روزی که همدیگر را دیدیم، از روزی که خواهرت شدم، یک روز هم نبوده که به تو فکر نکرده باشم. تو سبک‌بال، حساس و شیرین هستی، هرگز این را فراموش نکن. اگر فراموش کنی من به یادت خواهم آورد. نمی‌دانی چقدر به تو افتخار می‌کنم، به موفقیت‌هایت، به شکست‌هایت، به همه‌چیز. تو خیلی بزرگی عشق من، هرگز فراموش نکن که من کنارت هستم، هر لحظه و هر جا.

گفته می‌شود رافائلا از رابطه قبلی خود بیرون آمده و فعلا مجرد است.

انتهای پیام/

منبع : the sun

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما