سورپرایز فوق لاکچری آقای فوتبالیست برای همسرش / پنت‌هاوس چندین میلیاردی! + عکس

اقتصاد 100- روی کین، اسطوره منچستریونایتد، یک آپارتمان در لندزداون پلیس خریداری کرد؛ یک ساختمان لوکس در سایت ۲.۷۵ هکتاری هتل‌های سابق برکلی کورت و ژوریس، که گران‌ترین مجموعه ساختمانی دوبلین است.

سورپرایز فوق لاکچری آقای فوتبالیست برای همسرش / پنت‌هاوس چندین میلیاردی! + عکس

به گزارش گروه اقتصاد ورزش به نقل از the sun، کین ۵۱ ساله و همسرش ترزا دویل در کریسمس برای خرید این آپارتمان به توافق رسیدند. ادعا می‌شود که این ملک دارای ۲۱۵ آپارتمان با قیمت‌های بین ۷۲۲۰۰۰ پوند تا ۵٫۷ میلیون پوند است. کین در چشایر ساکن است و با خانواده‌اش در عمارت ۸۸۰ متر مربعی در هیل زندگی می‌کنند.

این مرد ایرلندی از سال ۱۹۹۷ با همسرش ازدواج کرده و دارای پنج فرزند و دو نوه است. اما کین که به ندرت در مورد زندگی شخصی خود صحبت می‌کند، اعتراف کرد که اولین قرار ملاقات او و همسرش به طرز وحشتناکی بد پیش رفت. او گفت: «روز اول او را به جنگل بردم و با هم چرخی زدیم. به او گفتم دوست داری به سینما برویم؟ چون حداقل در سینما به فیلم توجه می‌کنی و مجبور نیستی زیاد حرف بزنی. او گفت نه دیروز با دوستانم به سینما رفته بودم. من هم گفتم خب فیلم‌های دیگری هم هستند که می‌شود تماشا کرد! گفتم می‌خواهی برویم نوشیدنی بخوریم؟ و او گفت نه... من هم به سمت ماشین برگشتم و سوار شدم، همه اینها در عرض ۱۰، ۱۵ دقیقه اتفاق افتاد و او گفت: داری چه کار می‌کنی؟ گفتم نمی‌خواهی نوشیدنی بخوری، نمی‌خواهی سینما بروی، دیگر چکار کنیم؟ او از ماشین پیاده شد. به او گفتم هفته بعد همدیگر را ببینیم؟ گفت فکر نمی‌کنم، و در ماشین را کوبید و رفت. این اولین قرار ما بود و ما هنوز زیر یک سقف با همیم.»

پنت هاوس

منبع : the sun

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما