فتح الله زاده: از روزی که آمدم ۸۰ میلیارد بدهی را پرداخت کردم!

اقتصاد 100- مدیر عامل استقلال گفت: از روزی که آمدم این همه بدهی پرداخت کردم. بالغ بر ۸۰ میلیارد بدهی را دادم و این شوخی نیست. ۲۰ میلیارد هم به خارجی پرداخت کردم .

فتح الله زاده: از روزی که آمدم ۸۰ میلیارد بدهی را پرداخت کردم!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش به نقل از ایلنا، علی فتح الله زاده مدیر عامل استقلال در رابطه با پنجره نقل و انتقالات این تیم و خرید بازیکنان جدید گفت: یک جلسه‌ای را با ساپینتو برگزار خواهیم کرد تا به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات چه بازیکنانی را باید جذب کنیم. ساپینتو، آلوز بازیکن تراکتور را خواسته و قطعا تراکتور وی را از دست نخواهد داد. من هم بودم چنین بازیکنی را از دست نمی‌دادم. باید بگردیم و بازیکن طراز اول را به خدمت بگیریم البته نهایت بتوانیم دو بازیکن جدید به خدمت بگیریم.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه آیا همچنان از ساپینتو حمایت خواهد کرد یا خیر گفت: از روزی که آمدیم تلاش کردیم مشکلات را کمتر کنیم. وظیفه یک مدیر چیست؟ وظیفه مدیر این است که پول را به موقع بدهد و امکاتات را درست کند. از روزی که آمدم این همه بدهی پرداخت کردم. بالغ بر ۸۰ میلیارد بدهی را دادم و این شوخی نیست. ۲۰ میلیارد هم به خارجی پرداخت کردم . کمپ ناصر خان را آماده کردیم .

انتهای پیام/

منبع : ایلنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما