خیانتی که آجورلو به استقلال کرد، هیچکس نکرد!

اقتصاد 100- مدیریت آجورلو در استقلال حواشی زیادی داشت، حالا استقلال مانده و بدهی‌های ریز و درشتی که بخش اعظمی از آن میراث مدیریت قبلی است.

خیانتی که آجورلو به استقلال کرد، هیچکس نکرد!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، مدیریت آجورلو در استقلال حواشی زیادی داشت، از برکناری شبانه و‌ بی‌سر و صدای او بگیر تا پرداخت اقساط وام ۱۵۰ میلیاردی که زمان مدیریت او گرفته شده بود و به علت عقب افتادن پرداخت اقساطش مبلغ کلانی از حساب باشگاه استقلال کسر کرد.

آجورلو در زمان مدیریتش حدود ۳۶۰ میلیارد از درآمدهای بورسی برداشت کرده که قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی هم به آن اشاره کرده بود. او طبق اظهارات قربان زاده ضمن قطع همکاری با کارگزار، قید درآمدزایی را زده و فقط به مصرف درآمدهای بورسی و وام پرداخته بود. او هزینه‌های گزاف و بی‌جا را به پرداخت مطالبات اعضای داخلی و خارجی استقلال ترجیح داد و باشگاه استقلال را با بدهی‌های ریز و درشت تنها گذاشت.

عملکرد پر از ابهام آجورلو انتقاد مدیران ورزشی زیادی را به همراه داشت. یکی از این افراد بازیکن اسبق استقلال است که در مصاحبه اخیرش با خبر ورزشی آجورلو را خائن خطاب کرده و معتقد است بسیاری از بلاهایی که این روزها بر سر استقلال آمده میراث مدیریت آجورلو است.

رضا رجبی بازیکن اسبق استقلال درباره شکست آبی‌پوشان مقابل سپاهان و مسائل دیگری که این روزها آبی‌‌ها را گرفتار کرده گفت: آقای آجورلو خیانتی به استقلال کرد که هیچکس نکرد! متاسفانه اینقدر قراردادها افزایش پیدا کرده که پول به انگیزه اول بازیکنان تبدیل شده و مردم و تیم استقلال به سایه رفته‌اند.

وی افزود: ای کاش در فوتبال ایران هم مثل انگلیس هفته به هفته به بازیکن پول می‌دادند و قراردادها تحت نظارت کمیته فنی بود تا بازیکن برای بالا بردن رتبه‌اش در نگاه کادر فنی و باشگاه تلاش کند. اینکه یک مرتبه بیایند ۲۵ میلیارد به یک بازیکن بدهند و آن را در چهار یا پنج قسمت پرداخت کنند دیگر انگیزه‌ای برای بازیکن نمی‌ماند! هر بار بخواهد شش میلیارد پول بگیرد دیگر نیازی به بازی کردن ندارد. همین می‌شود که می‌گوید تیم ملی را وِلِلِش! ۸ میلیارد، پول کمی‌نیست و می‌تواند زندگی ۸ خانواده را تکان بدهد.

رجبی راجع به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات استقلال و فشارهایی که این روزها روی فتح الله زاده و مدیران این باشگاه قرار دارد گفت: پنجره نقل و انتقالات اگر بسته شده مقصرش فتح الله زاده نیست. اتفاقا او در حال تامین منابع مالی است تا آنها را باز کند. آجورلو، افتخاری، سعادتمند، فتحی و مدیران قبلی باعث بسته شدن پنجره شده اند. شما را به خدا کاری نکنید که فتح‌الله‌زاده هم مثل قلعه نویی از استقلال برود. از فتح الله زاده استقلالی‌‌تر و مدیری پرافتخارتر نداریم. اصلا الان اگر فتح‌الله‌زاده برود چه کسی قرار است بیاید؟ این رفتارها اصلا درست نیست.

پایان پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما