رونالدو در صدر فهرست پردرآمدترین فوتبالیست‌های دنیا + سند

دستمزد ۲۰۰ میلیون یورویی کریستیانو رونالدو منجر به صدرنشینی این بازیکن در فهرست پردرآمدترین فوتبالیست‌های دنیا شد.

رونالدو در صدر فهرست پردرآمدترین فوتبالیست‌های دنیا + سند

به گزارش گروه اقتصاد ورزش اقتصاد ۱۰۰، مطابق قراردادی که بین کریستیانو رونالدو و باشگاه النصر به امضا رسید، رونالدو تا سال ۲۰۲۵ بازیکن النصر خواهد بود و در این مدت سالانه ۲۰۰ میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد.

حال دستمزد ۲۰۰ میلیون یورویی کریستیانو رونالدو منجر به صدرنشینی این بازیکن در فهرست پردرآمدترین فوتبالیست‌های دنیا شده است.

AA3ECD27-B5EC-4F2B-B2FF-4AF0F46662BD

کیلیان امباپه پس از رونالدو در دومین رتبه‌ی این فهرست قرار دارد. این بازیکن سالانه ۱۳۰ میلیون یورو از پاری‌سن‌ژرمن دستمزد می‌گیرد. 

رتبه‌ی سوم این فهرست متعلق به لیونل مسی است. او فعلا از باشگاه پاریسی سالانه ۱۲۲ میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند که البته ممکن است با تمدید قرارداد جدیدش با باشگاه پاریسی یا فسخ آن و پیوستن به یک تیم دیگر، از امباپه پیشی گرفته و به رتبه دوم صعود کند.

رتبه چهارم تا دهم این فهرست به ترتیب به نیمار با دستمزد سالانه ۸۸ میلیون یورو، محمد صلاح با ۵۳ میلیون یورو در سال، ارلینگ هالند با ۴۰ میلیون یورو در سال، روبرت لواندوفسکی با ۳۵ میلیون یورو در سال، ادن هازارد با ۳۲ میلیون یورو در سال، آندرس اینیستا با ۳۱ میلیون یورو در سال و کوین دی بروینه با ۳۰ میلیون یورو در سال اختصاص دارد.

 

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما