تخلف مدیر سابق باشگاه استقلال در هاله‌ای از ابهام / وام کجا هزینه شده است؟

برکناری شبانه‌ مصطفی آجورلو به دور از فشار رسانه و افکار عمومی و البته بدون حسابرسی رخ داد و می‌توان آن را یکی از کم‌حاشیه‌ترین تغییرات مدیریتی ۴ دهه گذشته باشگاه استقلال دانست.

تخلف مدیر سابق باشگاه استقلال در هاله‌ای از ابهام / وام کجا هزینه شده است؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش اقتصاد ۱۰۰، برکناری شبانه‌ مصطفی آجورلو به دور از فشار رسانه و افکار عمومی و البته بدون حسابرسی رخ داد و می‌توان آن را یکی از کم‌حاشیه‌ترین تغییرات مدیریتی ۴ دهه گذشته باشگاه استقلال تهران دانست.

طبق گفته‌ها و شنیده‌ها علت برکناری آجورلو اختلافات شدید او با صداوسیما بر سر گرفتن حق پخش تلویزیونی بود و او در جلسه‌ای مدعی شده بود که باشگاه استقلال بیش از هزار میلیارد تومان از سازمان صدا و سیما بابت حق پخش طلبکار است و این سازمان باید این مبلغ را به باشگاه استقلال بپردازد.

هنوز علت دقیقی برای این برکناری یک‌باره مشخص نشده و اینکه چرا آجورلو بدون حسابرسی از باشگاه استقلال کنار رفت منجر شده حرف و حدیث‌هایی درباره وام مدیریت قبلی این باشگاه ایجاد شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

در حال حاضر باشگاه استقلال باید قسط وام ۱۵۰ میلیاردی را پرداخت کند و به علت عقب افتادن پرداخت اقساط این وام مبلغ زیادی از سپرده باشگاه استقلال در بانک کسر شده است.

محسن گروسی مهاجم سابق تیم استقلال طی گفتگویی با فارس به این مسائل پیش آمده اشاره کرد و گفت: این یک اتفاق عجیب و غریب است که شخصی را به عنوان مدیرعامل می‌آورند. مدتی حضور دارد و بعد از آن می‌گویند خوش آمدید. بدون اینکه حسابرسی شود. بدون اینکه مراحل قانونی طی شود. به همین خاطر این مسائل پیش می‌آید.

گروسی ادامه داد: می‌خواهید فردی را تعدیل کنید؟ کسی به این مساله ایراد نمی‌گیرد ولی باید مرجع ذی‌صلاح بیاید و همه موارد را بررسی کند. اگر تخلفی صورت گرفته و مشکلی وجود دارد باید همان موقع و قبل از رفتنش جوابگو باشد. اجازه می‌دهند برود و بعد شروع به صحبت در مورد این مسائل می‌کنند. دست هیچکس هم به جایی بند نیست. متاسفانه این در ورزش ما باب شده است. مدیرعامل قبلی می‌آید می‌گوید پول نداشتم و باشگاه بدهی داشته، اگر بدهی بوده چرا قبول مسئولیت کردید؟ 

بازیکن سابق تیم استقلال افزود: متاسفانه در فوتبال ما به این مسائل رسیدگی نمی‌شود. اگربه همین منوال پیش برویم سال‌های بعد هم هر که می‌آید حرکتی انجام می‌دهد. چرا آجورلو هیچ صحبتی در مورد وام نکرد؟ اگر به کسی وام یا پولی داده که خارج از باشگاه بوده، تخلف است. چرا باید پول باشگاه را به شخص خارج از باشگاه بدهند که بخواهد برای بیرون از مجموعه هزینه شود؟ این پول‌ها را گرفتند که مشکلات باشگاه را حل کنند نه اینکه به مشکلات اضافه شود. مسئولین باید رسیدگی کنند که متاسفانه هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند. این قضیه هم شک نکنید به راحتی تمام می‌شود. فتح الله زاده می‌رود، نفر بعدی می‌آید، مشکلات دو چندان می‌شود و فقط و فقط باشگاه ضرر می‌کنند.

در حال حاضر اینکه این وام دقیقا کجا هزینه شده است و آورده‌اش چه بوده مشخص نیست و نیازمند شفاف‌سازی بیشتری از سوی مسئولان است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما