کسب درآمد عجیب با انتشار تصاویر نامتعارف در فضای مجازی

رییس پلیس فتا استان گیلان از کسب درآمد با انتشار تصاویر نامتعارف در فضای مجازی خبر داد .

کسب درآمد عجیب با انتشار تصاویر نامتعارف در فضای مجازی

به گزارش اقتصاد 100  ،رئیس پلیس فتا استان گیلان از دستگیری عامل انتشار تصاویر نامتعارف با هدف کسب درآمد در اینستاگرام خبر داد .

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر رئیس پلیس فتا استان گیلان اظهار کرد:

در پی رصد و پایش صورت گرفته در فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد فردی با ایجاد صفحه در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به بارگذاری تصاویر نامتعارف به جهت کسب درآمد نموده، که بلافاصله با دستور مقام قضائی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد این صفحه در حال حاضر به‌صورت گسترده در حال فعالیت است، تصریح کرد: درنهایت با تلاش کارشناسان پلیس فتا و با انجام اقدامات اطلاعاتی عامل اصلی شناسایی و برای تکمیل تحقیقات به پلیس فتا دعوت شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: خانم 21 ساله در تحقیقات به‌عمل‌آمده به فعالیت غیرمجاز و انتشار تصاویر نامتعارف با هدف کسب درآمد در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعتراف کرد و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ نقی‌مهر عدم آگاهی از قوانین جرایم رایانه‌ای را یکی از دلایل اصلی این نوع جرایم عنوان کرد و گفت: ضرورت دارد افراد، آگاهی کافی از قوانین فضای مجازی کسب کنند زیرا برخی از آسیب‌های فضای مجازی غیرقابل جبران است.

رییس پلیس فتا گیلان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک جهت ثبت گزارش می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir اقدام کنند .

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما