جزئیات تهدید مجازی یک خانواده هرمزگانی

رییس پلیس فتا استان هرمزگان از تهدید شاکی در فضای مجازی به علت کینه توزی خبر داد .

جزئیات تهدید مجازی یک خانواده هرمزگانی

به گزارش اقتصاد 100 به نقل از سایت پلیس ،رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل تهدید شهروند هرمزگانی در فضای مجازی ، خبرداد.‌‌

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا ؛ سرهنگ بهمنی، در تشریح این خبر اظهار داشت:یکی از شهروندان استان با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت فردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام   اقدام به تهدید بنده و خانواده ام نموده تقاضای رسیدگی دارم.

این مقام انتظامی ادامه داد : پس از اخذا اظهارات شاکیه معلوم شد، در  صفحه اینستاگرامی فردی اقدام به تهدید شاکی نموده است وبااقدامات فنی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی، متهم به هویت‌ معلوم در استان هرمزگان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی‌ در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا بندرعباس انتقال داده شد.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده متهم پس از مواجهه شدن با دلایل و مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان پلیس فتا به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و بیان داشت در صفحه‌ اینستاگرام به علت مشکلات قبلی از شخص شاکی اقدام به تهدید وی نمودم تا موجب ترس در او و خانواده اش شوم.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان با اشاره به اینکه روزانه پرونده‌های متعددی با موضوع مزاحمت اینترنتی به پلیس فتا ارجاع می‌شود، تاکید کرد : فضای مجازی محل مناسبی برای حل مشکلات شخصی و تخلیه هیجانات چون خشم نمی باشد ، چرا که امکان سوء‌استفاده افراد فرصت‌طلب از این اطلاعات شخصی وجود دارد.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان خاطرنشان کرد: پلیس فتا با تمام توان آماده برخورد با جرایم سایبری بوده و شهروندان می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما