پیش بینی وحشتناک گرانی بعد از تعطیلات نوروز + اسناد

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی: افزایش قیمت محموله‌ها و مواد اولیه به جای کمک به مهار تورم، تأثیر خود را در همین ابتدای سال خواهد گذاشت.

به گزارش اقتصاد100 به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در نشستی با صنعتگران گفت: امسال نیز سال به عنوان «مهار تورم و رشد تولید» اسم گذاری شد که باید با تمام قوا در این زمینه کار شود تا شاهد رشد و شکوفایی در صنعت کشور باشیم.
آصفری افزود: افزایش قیمت محموله‌ها و مواد اولیه برای شرکت‌های نیازمند به مسائل نفتی، مجموعه شرکت‌های شیمیایی  و مجموعه پتروشیمی و... به جای کمک به مهار تورم، تأثیر خود را در همین ابتدای سال خواهد گذاشت.
او عنوان کرد: بحث قوانین و مواردی که امسال در بودجه تصویب شد موارد خوبی است و در حوزه کمبود زمین برای شهرک‌های صنعتی نیز مجوز لازم به وزارت راه و شهرسازی و منابع طبیعی داده شده است.
آصفری با اشاره به اینکه وزارت نفت منابع خوبی به عنوان قیر رایگان در اختیار شهرک‌های صنعتی قرار داده تأکید کرد: در بودجه امسال برای واردات ماشین آلات مورد نیاز شرکت‌ها به شرط گذشت پنج سال از ساخت، مجوز ورود با ارزی که از سوی شرکت‌ها تأمین می‌شود، داده شده است.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در خصوص برنامه  توسعه هفتم افزود: قرار است دولت تا پایان فرودین لایحه برنامه هفتم خود را به مجلس تقدیم کند و این برنامه چشم انداز پنج ساله نظام است بطوریکه هر قانون و تصمیمی که قرار است تا سال ۱۴۰۷ در مجلس تصویب شود بر اساس این برنامه پنج ساله باید انجام گیرد.

شایان ذکر است دولت در اولین روز کاری سال جدید و همزمان با پنجمین روز سال «مهار توم و رشد تولید» نرخ فرآورده‌های نفتی ویژه داخلی را بر مبنای دلار تعیین و از ۲۴ هزار و ۶۵۰ تومان سال گذشته با افزایش بیش از ۱۰ هزار تومانی، به نرخ ۳۵ هزار تومان رساند.

 
نرخ دولتی فرآورده‌های نفتی در سه سال اخیر بر مبنای دلار نرخ دولتی فرآورده‌های نفتی در سه سال اخیر بر مبنای دلار نرخ دولتی فرآورده‌های نفتی در سه سال اخیر بر مبنای دلار
 
 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما