چشم انتظاری 900 هزار بازنشسته ایرانی / منتظر تصمیم تامین اجتماعی هستیم !

کانون بازنشستگان ورامین در نامه‌ای به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اجرایی نشدن باقیمانده متناسب‌سازی انتقاد کردند.

چشم انتظاری 900 هزار بازنشسته ایرانی / منتظر تصمیم تامین اجتماعی هستیم !

در این نامه که به امضای سیدعلی حسینی (رئیس کانون بازنشستگان قرچک) رسیده، از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درخواست شده در دو ماه باقیمانده تا پایان سال، دستور اجرای بیست و پنج درصد متناسب‌سازی را صادر کند؛ در این نامه آمده است که نهصد هزار بازنشسته در انتظار تصمیم مدیرعامل هستند.

در نامه‌ی کانون بازنشستگان قرچک تاکید شده که کانون‌ها زیر فشار بازنشستگان هستند و بایستی حتماً باقیمانده متناسب‌سازی به سرعت اجرایی شود؛ در این نامه خواسته شده مطالبات بازنشستگان از ابتدای سال محاسبه و به حساب‌شان واریز شود.

 
 

وبگردی

ارسال نظر

 
  • ناشناس ارسالی در

    ما بازنشستگان تامین اجتماعی از وعده و وعید و دروغ خسته شدیم . چقدر تبعیض بین بازنشستگان و کارگران تامین اجتماعی میزارید با کارمندان و بازنشستگان دولت ؟ برای دولتیا بودجه دارید ولی پول سازمان تامین اجتماعی رو نمیدید . 2 ساله که 25 درصد باقیمانده متناسب سازی رو سازمان تامین اجتماعی به ما بازنشستگان بدهکاره تازه افزایش 38 درصدی امسال هم بهش اضافه میشه. مدیرعامل تامین اجتماعی که فقط سنگ دولتیارو به سینه میزنه و حتی صحبتی دراین خصوص هم نمیکنه فقط فکر کارمندان تامین اجتماعی و دولتیاست هرچی باشه خودش از زیر دستان دولته و به صرفش نیست که بیاد حقوق قشر ضعیف بازنشسته رو افزایش بده درصورتیکه عیدی کارگران سه برابر حقوق پایه است ولی به بازنشسته 1/5 میلیون عیدی میدن مثل کارمندان دولت . اونوقت بقیه موارد مثل متناسب سازی ما مثل کارمندان دولت نیستیم دوساله که متناسب سازی رو طلبکاریم ولی کو عدل و عدالت علی

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : موج کاهشی دلار، بازار طلا را عقب راند

اخبار سلامت

سینما در سینما