وزیر کار با این خبر کام بازنشستگان را تلخ کرد

اقتصاد 100- مصوبه افزایش حقوق بارنشستگان قابل اجرا نیست

وزیر کار با این خبر کام بازنشستگان را تلخ کرد

وزیر کار در واکنش به مصوبه مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان کفت: اگر منبعی را در این زمینه پیش‌بینی کردند حتما به دولت اعلام کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش به به مصوبه مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان گفت: باید منابع آن را هم مشخص کنید.

وی افزود: درخواست ما از مجلس شورای اسلامی این است که اگر منبعی را در این زمینه پیش‌بینی کردند حتما به دولت اعلام کنند.

مرتضوی با رد "مطالبات صندوق ها" به عنوان منبع پیش‌بینی شده در این زمینه گفت: مطالبات صندوق‌ها بابت هزینه هایی است که انجام شده است و اساسا امکان اجرایی ندارد. از سوی دیگر ما اینقدر طلب از دولت نداریم.

وی در پایان گفت: چنانچه مجلس منابع این طرح را پیش‌بینی کرده باشد قطعا اجرا می‌کنیم اما گر منابعی در این خصوص پیش‌بینی نکرده باشد قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد.

منبع:فردای اقتصاد

وبگردی

ارسال نظر

 
  • ناشناس ارسالی در

    ضرب المثل کارد دسته خودش نمی برد حالا جریان این وزیر محترم کار است مگر شده وزیر که حقوق بگیر دولت و نماینده دولت است و از سوی دولت برای این امر خطیر انتخاب می شود کاری بر علیه دولت و بر ضرر دولت تصمیم بگیرید و منافع و کارش خودش را برای چهار تا کارگر و بازنشسته به خطر و باعث برکناری خودش بشود

  • رضا ارسالی در

    شد یک چیزی به نفع مردم انجام بشه؟

  • حسین ارسالی در

    از محل منابع نفت و گاز پرداخت شود

  • بازنشسته ارسالی در

    تمام دولتهای همیشه ناخوش بودن واقعا در این 44 سال یه خوشی برای ملت تعریف کنید که میبایست تمام دولتهای دنیا براساس قانون اساسی برای ملتشون رفاهیت فراهم کند ما که ندیدیم ایندگان هم نخواهن دید

.

اخبار سلامت

سینما در سینما