اختصاصی اقتصاد۱۰۰

هزینه تفریحات آبی در ایران / پاییز استخرها را چقدر ارزان می کند؟

اقتصاد ۱۰۰- هر چند با پایان فصل گرما، گزینه استخر از سبد بسیاری از خانوارها حذف می‌شود اما برخی استخربروهای حرفه‌ای اتفاقا خلوتی استخر را زمان مناسبی برای ورزش و تفریح می‌دانند.

هزینه تفریحات آبی در ایران / پاییز استخرها را چقدر ارزان می کند؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد با آغاز نیمه دوم سال بسیاری از استخرها نسبت به اعلام تخفیف برای فروش بلیت خود اقدام می‌کنند. تحفیف‌های 10 تا 15 درصدی سبب می‌شود هزینه استفاده از استخرها به حدود 150 هزار تومان کاهش یابد.

 متوسط قیمت بلیت تفریحی برای ورود به استخر سربسته غالبا دویست هزار تومان است. بسیاری از استخرها در کنار ارائه خدمات استخر آب، سونا و جکوزی نیز دارند و تعدادی از آنها هزینه پنجاه هزار تومانی بیشتری را برای استفاده مراجعان از این خدمات لحاظ می‌کنند.

بررسی خبرنگار اقتصاد 100 نشان می‌دهد قیمت بلیت استخر در مرکزی شهر تهران، در محدوده ولیعصر، فاطمی، خیابان شهید بهشتی، و حتی میرداماد گران‌تر از شرق و غرب تهران است. استعلام بلیت استخرها از مناطق غربی مانند مرزداران و پونک نشان می‌دهد قیمت بلیت حدود 130 تا دویست هزار تومان است اما در مناطق ذکر شده قیمت‌هایی کمتر از 180 هزار تومان یافت نمی‌شود.

در عین حال در مناطق شرقی نیز بهای بلیت استخرها حداقل 130 هزار تومان و حداکثر دویست هزار تومان است. سالن‌های ورزشی معمولی این قیمت را دارا هستند و سالن‌های لاکچری، بهایی بیش از این را از مراجعان دریافت می‌کنند. قیمت بلیت استخرها لاکچری از 350 هزار تومان اغاز می‌شود.

برخی استخرها نیز برای مراجعان حرفه‌ای خود پکیج‌هایی تدارک می‌بینند. به عنوان مثال در استخرهای معمولی پرداخت بهای 10 جلسه یک جا سبب می‌شود هزینه 10 جلسه استخر به جای دو میلیون تومان به یک میلیون و پانصد هزار تومان کاهش یابد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما