سهم 33درصدی اروپا از بازار لوازم خانگی هوشمند درجهان

اقتصاد100- بر اساس تازه ترین گزارش های فیوچر مارکت، بازار لوازم خانگی هوشمند اروپا، سهمی نزدیک به 33 درصد از بازار لوازم خانگی هوشمند جهان را به خود اختصاص داده است.

سهم 33درصدی اروپا از بازار لوازم خانگی هوشمند درجهان

به گزارش گروه لوازم خانگی، در این اطلاعیه پیش‌بینی شده است که بازار جهانی لوازم خانگی هوشمند در بازه زمانی 2022 تا 2032 به ارزش 75 میلیارد دلاری برسد که این رقم نشان از رشد CAGR  یا نرخ رشد مرکب سالانه  حدود 8.1درصدی دارد.(نرخ رشد مرکب سالانه عملا میزان رشد سرمایه سرمایه گذار است و در اصطلاح به عنوان سود سالانه از آن یاد می شود).

در این گزارش آمده است که ارزش بازار لوازم خانگی هوشمند در سال 2021، حدود 32 میلیارد دلار و در سال 2022 هم حدود 34.5 میلیارد دلار بوده است. تقاضای روزافزون برای محصولات هوشمند، تحت تأثیر عواملی مانند نفوذ روزافزون خانه های هوشمند، افزایش پروژه هایی برای بهبود بهره وری خانه ها و نیز پیشرفت های سریع در فناوری اطلاعات و ارتباطات بی سیم بوده است.

 سازندگان بی وقفه در حال توسعه و تغییر لوازم خانگی هوشمند برای پاسخگویی به سبک زندگی آرام مصرف کنندگان فناوری هستند. علاوه بر این، برندها اتوماسیون هوشمند و ویژگی های فناوری پیشرفته را برای خانه های هوشمند بهبود بخشیده اند. پیش‌بینی می‌شود صفحه‌های هوشمند دیجیتال و نورهای کنترل‌شده صوتی با ویژگی‌های قابل برنامه‌ریزی برای مشتریان جذابیت بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما