"داده ها"، کلید سودآوری تولیدکنندگان لوازم خانگی

اقتصاد100- در نتیجه فشار های ناشی از تقاضای روبه افول برای خرید لوازم خانگی و همچنین افزایش هزینه‌های مواد اولیه، تولیدکنندگان برتر این حوزه به دنبال راهی برای بهبود وضعیت فروش و سودآوری خود هستند.

"داده ها"، کلید سودآوری تولیدکنندگان لوازم خانگی

به گزارش گروه لوازم خانگی، دراین میان گزارشها نشان می دهد که وسایل متصل به اینترنت، از جمله ماشین‌های ظرفشویی و اجاق‌ گازهایی که به شبکه وای فای خانگی مشتری متصل می‌شوند، می‌توانند به تولیدکنندگان کمک کنند تا  کسب‌وکار خود را بهبود بخشند.

اما چگونه؟ پاسخ در داده ها و دیتاهایی است که در نتیجه این اتصال، تولید می شود.درواقع لوازم خانگی متصل به اینترنت، داده ها و چشم اندازهایی را در مورد نحوه استفاده مشتریان از محصولات به تولیدکنندگان ارائه می دهند. این داده ها به تولیدکنندگان این امکان را می دهد که با اطلاع یافتن از نقاط ضعف خود، قطعات جایگزین یا خدمات اشتراک مربوطه را بفروشند.

آنها همچنین به تولیدکنندگان اجازه می‌دهند تا به‌روزرسانی‌هایی برای افزایش عملکرد دستگاه‌ها و لوازم خانگی هوشمند و متصل به اینترنت ارایه دهند. توسعه لوازم خانگی هوشمند اولویت اصلی کمپانی هایی مانند Whirlpool و LG است. اما این موضوع تنها در صورتی جواب می‌دهد که مصرف‌کنندگان، لوازم هوشمند خود را به وای‌فای متصل نگه دارند درحالی که بسیاری از مردم اینطور نیستند.

مشکل اینجاست که مصرف‌کننده ارزش واقعی داده ها را برای تولیدکنندگان از این نظر  که چگونه آن داده‌ها می‌توانند در بلندمدت به آنها کمک کنند، نمی‌داند.

ازسوی دیگر از اهمیت این داده ها در افزایش طول عمر لوازم خانگی خریداری شده خود نیز بی اطلاع است. به همین دلیل نیز اهمیتی به اتصال دایم وسایل هوشمند خود به اینترنت نمی دهد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : موج کاهشی دلار، بازار طلا را عقب راند

اخبار سلامت

سینما در سینما