رئیس اتحادیه اعلام کرد

اعلام آمادگی اتحادیه لوازم خانگی برای کمک به زلزله زدگان خوی

اقتصاد100- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران با اشاره به وقوع زلزله در خوی، درباره کمک رسانی اتحادیه لوازم خانگی به هموطنانمان گفت: در چنین شرایطی معمولا ابتدا همه وظایف را ستاد بحران، هلال احمر و... به عهده می گیرند که البته برای هرگونه کمک رسانی در زمینه تامین لوازم گرمایشی و کالاهای مرتبط خانگی صنف لوازم خانگی همانند موارد مشابه قبلی آمادگی کامل دارد.

اعلام آمادگی اتحادیه لوازم خانگی برای کمک به زلزله زدگان خوی

به گزارش گروه لوازم خانگی، اکبر پازوکی با اعلام این خبر افزود: به دنبال اطلاع رسانی، ما هم در برنامه ای مشخص، به کمک زلزله زده ها می رویم. در چنین مواقع کمک رسانی اولیه توسط دولت انجام می شود.

با توجه به حضور ارتش، سپاه، هلال احمر، وزارت کشور، ستاد بحران و... عملا حضور ما تداخل ایجاد می کند، بنابراین ما تنها در صورت اعلام نیاز، شروع به کمک رسانی در زمینه لوازم گرمایشی یا هر وسیله و لوازم خانگی دیگری می کنیم که مورد نیاز باشد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران یادآورشد:ازسوی دیگر کمک رسانی به زلزله زده های خوی تنها به این شرایط بحرانی و اسکان اضطراری آنها ختم نمی شود. هموطنان ما بعد از کمک رسانی اولیه دولت، نیاز به بازسازی منازلشان دارند و اینجاست که مسئولیت ما آغاز می شود.

وی افزود:همانطور که در زلزله کرمانشاه، سیل آق قلا و خوزستان و... در کنار مردم بودیم این بار هم همزمان با بازسازی منازل در صورت نیاز به آبگرمکن و وسایل گرمایشی حتما کنار هموطنان خواهیم بود و با فراخوان و کمک تولیدکنندگان، بنکداران و فروشندگان، این لوازم  ضروری را در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

پازوکی ادامه داد: در مناطق زلزله زده، افراد علاوه بر بازسازی منازل نیاز به لوازم خانگی همچون یخچال، اجاق گاز، لباسشویی و... دارند که دولت در این مرحله از ما می خواهد ورود کنیم.

این بار نیز صنف لوازم خانگی، تولیدکنندگان و بنکداران حتما به یاری مردم خواهند شتافت و تا حد امکان تلاش می کنند که نیاز آنها برآورده شود.

وی در ادامه گفت:ما همچنین با خیریه هایی ارتباط داریم که با حضور در مناطق زلزله زده، اطلاعات لازم را جمع آوری می کنند و ما را از کم و کیف ماجرا باخبر می کنند تا بتوانیم با یک برنامه ریزی مناسب، در حد توانمان لوازم اولیه زندگی را برای زلزله زدگان عزیز فراهم کنیم.

لوازم خانگی مورد نیاز این عزیزان را ازطریق خود اتحادیه و طبق برنامه ای مرتب و هماهنگ به دستشان می رسانیم.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما