دلیل بیشترین شکایات مردم از فروشندگان لوازم خانگی چیست ؟

اقتصاد100- نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: امروز بیشترین شکایاتی که به اتحادیه واصل می‌شود، در حوزه فروش محصولات فیک و تقلبی یا فروش بدون ضمانت محصولات از سوی فروشگاه‌های اینترنتی و زنجیره‌ای است.

دلیل بیشترین شکایات مردم از فروشندگان لوازم خانگی چیست ؟

به گزارش گروه لوازم خانگی، «محمد حسین اسلامیان» در گفت‌وگو با خبرنگار ما افزود: امروز بیشترین میزان شکایات واصله به این اتحادیه، از فروشگاه‌های اینترنتی و زنجیره‌ای است که در برخی موارد کالاهای تقلبی یا بدون ضمانت به مشتریان فروخته اند.

وی با اشاره به ارتقای کیفی محصولات و تولیدات ایرانی در سال‌های اخیر، اظهار داشت: امروز به‌ندرت مشتریان از کیفیت محصولات یا خدمات پس از فروش شکایت دارند.

 افزایش 5 تا 15 درصدی قیمت لوازم‌خانگی در سه ماه گذشته/ بازار در خواب عمیق زمستانی

نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: مطابق لیست محصولات شرکت‌ها که به این اتحادیه ارسال می‌شود، قیمت محصولات بین 5 تا 15 درصد در مقایسه با دو تا سه ماه گذشته افزایش داشته است.

برخی از این افزایش قیمت ها با مجوز، و تعدادی دیگر بدون اخذ مجوز از مراجع ذی‌صلاح یعنی وزارت صمت، سازمان حمایت و ستاد تنظیم بازار بوده است.

وی گفت: با وجود افزایش قیمت‌ها، اما بازار در رکودی عمیق به سر می برد ، زیرا مردم قدرت خرید ندارند.اسلامیان گفت:‌ در شرایط کنونی بازار، فروش اقساطی رونق دارد و شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که می‌توانند به این شیوه فروش مبادرت می کنند.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما