بدهی ۴ هزار میلیارد تومانی چهار نفر به بانک اقتصاد نوین

اقتصاد۱۰۰_بررسی ها نشان می دهد که ۴ نفر بیش از ۳ هزار و ۹۹۳ میلیارد تومان به بانک اقتصاد نوین بدهی دارند که از بدهی برخی از آنانبیش از ۱۵ سال می گذرد که این موضوع با توجه به حجم قابل توجه بدهی این افراد جای بررسی دقیق دارد.

بدهی ۴ هزار میلیارد تومانی چهار نفر به بانک اقتصاد نوین

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد۱۰۰، در لیست تسهیلات کلان و اشخاص مرتبط بانک اقتصاد نوین اسامی آشنایی به چشم می خورد. این اسامی که از شرکتها تا اشخاص گسترش دارد دارای ابهاماتیست که درجه اول عدالت تسهیلاتی در این بانک را مورد سؤال قرار میدهد و درجه دوم اراده بانک جهت اخذ مطالبات کلان از افرادی که تعدادشان از انگشتان یک دست فراتر نمی رود مورد پرسش است.

بررسی ها حکایت از بدهی ۳ هزار و ۹۹۳ میلیارد تومانی ۴ نفر به بانک اقتصاد نوین دارد که از تاریخ تصویب برخی از این تسهیلاتبیش از ۱۵ سال می گذرد و همچنان این بدهی ها به بانک پرداخت نشده و در فهرست مطالبات غیرجاری قرار دارد.

آنچه که جدا از میزان بدهی این افراد قابل توجه می نماید تاریخ تصویب تسهیلاتیست که باوجود گذشت ۱۵ سال از آن همچنان پرداخت نشده باقی مانده.

همانطور که در جدول بالا مشاهده می شود میزان بدهی ابوالفضل طباطبایی بیدگلی با دوشرکت پردیس متحد و پردیس متحد آریا به بانک اقتصاد نوین به بیش از بیش از ۷۳۳میلیارد تومان می رسد که تاریخ تصویب تسهیلات ۳۸۵ میلیاردی آن به فروردین سال ۸۶ برمی گردد. بدهی قابل توجه بیش از یک هزار میلیارد تومانی محمد مهدی حسنی با شرکتساختمانی وراساز نشان می دهد که تاریخ تصویب این تسهیلات مهر ماه ۸۷ است اماسؤالی به که دنبال جواب آن هستیم این است که چرا تا کنون این بدهی بزرگ پرداخت نشده.

در جدول زیر مجموع بدهی این افراد با شرکتهایشان به تفکیک قبل مشاهده است:

6D26F6EC-A5AD-4632-A44E-696DCA809CAA

منبع : رصد روز

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما