جعفرزاده ایمن‌آبادی: پاراف آقای رییسی زیر گزارش مفت‌فروشی نفت موجود است

جعفرزاده ایمن آبادی در پاسخ به خبرگزاری فارس در کانال تلگرامی خود نوشت: تخفیف نفت ایران تایید شد (ارجاعتان میدهم به گزارش مشابه روزنامه ایران) فقط میزانش مورد اختلاف است که ای کاش به مردم توضیح می دادند چرا باید ایرانی ها نفتشان را تخفیف دهند؟

جعفرزاده ایمن‌آبادی: پاراف آقای رییسی زیر گزارش مفت‌فروشی نفت موجود است

بعد از انتشار مصاحبه جعفرزاده ایمن آبادی با سایت اقتصاد ۱۰۰ خبرگزاری فارس از رسانه های اقماری دولت رئیسی اظهارات این نماینده ادروار مجلس را تکذیب کرد و وی را نماینده ردصلاحیت شده خواند.

جعفرزاده اما در پاسخ، بر گفته های قبلی اش اصرار کرد و نوشت: مقامات ارشد کشور هم از این وضعیت خبر دارند.

او در کانال تلگرامی خود آورده است:

رد صلاحیت بنده بدلیل دفاع از حقوق ملت و ایستادگی در مقابل فساد رانت خواران و عدم همراهی با تندروها بود و اگر غیر از این بود شورای نگهبان به درخواست چندین باره من برای اعلام رد صلاحیت پاسخ می‌داد.

گزارش دیوان محاسبات در صحن علنی مجلس توزیع شد و همه نمایندگان و مسئولین کشوری را از عدم دریافت پول نفت و عدم تحقق درآمدهای نفتی شوکه نمود.

اینجانب هرگز مدعی نشدم که نفت نمی فروشیم بلکه بر چند نکته تاکید کردم.

یک آنکه گفتم همچون مال دزدی می‌فروشیم که در گزارش یک دستگاه معتبر نظارتی دقیقا با عبارت همین لفظ مال دزدی به مقامات عالی کشور منعکس شد و پاراف شخص رییس جمهور در ذیل این گزارش هست.

دوم اینکه عنوان کردم که پولش را دریافت نمی کنیم و مرتب در حال تهاتر کالا هستیم و آن هم الزاما کالاهایی که انها تعیین می کنند و در مورد موارد غذایی لیست مواد معروف به بشردوستانه!

با توجه به اعلام کشورهای مورد معامله با ایران کتمان این‌واقعیت ها همان توهین به سطح دانایی و درک ملت است

اگر خبرگزاری فارس و امثالهم فقط و فقط یک بانک را که میتوانند تبادل ارزی با ان داشته باشند را اعلام نمایند میشود ادعایشان را باور کرد ولی بدانند تقریبا دیگر هیچ بانکی در دنیا با ایران ارتباط تبادل ارزی ندارد! حتی بانکهای چینی و کشورهای مثلا دوست عذرمان را بدلیل تحریم خواسته اند. و هیچگونه مبادله ارزی با ایران ندارند.

در پاسخ خبرگزاری فارس اولا تخفیف نفت ایران تایید شد (ارجاعتان میدهم به گزارش مشابه روزنامه ایران) فقط میزانش مورد اختلاف است که ای کاش به مردم توضیح می دادند چرا باید ایرانی ها نفتشان را تخفیف دهند؟

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما