اختصاصی اقتصاد 100/عضو هیات رئیسه کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید

نماینده اردبیل خطاب به دولت: رشد اقتصادی را با چه فرمولی حساب می کنید که مردم نتیجه اش را نمی بینند؟

اقتصاد 100-عضوهیات رئیسه کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید گفت:می گویند رشد اقتصادی خوب است اگر اینطور است با چه فرمولی محاسبه می کنند که در سفره مردم دیده نمی شود.

نماینده اردبیل خطاب به دولت: رشد اقتصادی را با چه فرمولی حساب می کنید که مردم نتیجه اش را نمی بینند؟

صدیف بدری نماینده اردبیل و منتخب دوازدهمین دوره مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص توجه به معیشت مردم گفت:تورم آنقدر زیاد شده که مبالغ، ارزش گذشته را ندارد.کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید هر توصیه ای به دولت داده تیم اقتصادی قوه مجریه عمل نکرده ،قوه مقننه باید از قدرت نظارتی خود استفاده می کرد تا دولت را مجبور به اجرای نظرات کمیسیون های تخصصی کند.

وی افزود: وقتی مشکل اقتصادی در کشور وجود دارد دامن همه مسئولین را می گیرد ومجلس هم در این زمینه مسئول است بنابراین اگر لازم باشد باید سوال و حتی استیضاح رئیس جمهور را داشته باشیم تا پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد:شفاف سازی درآمد هزینه های دولت که در قوانین بودجه سنواتی درج می شود باید مشخص شود تا وزارتخانه ها اجازه پیدا نکنند به صلاح خود بودجه ها را هزینه کنند.

نماینده اردبیل گفت:در بحث ساماندهی هزینه های جاری ،دولت برخلاف وعده های رئیس جمهور و قول هایی که به مردم و مجلس داده بود، در مورد ساماندهی نیروهای کارمندی وپرسنلی هچ کاری نکرد و همسان سازی حقوق پرسنل انجام نشد و برخلاف نظر رئیس جمهور عمل شد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما