عضو کمیسیون اجتماعی:

دولتمردان پاسخگوی کوچک شدن سفره مردم باشند / تذکر،سوال ،استیضاح ابزار ما است

اقتصاد100-عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درمورد مشکلات اقتصادی کشور وکوچک شدن سفره مردم گفت:این سوال را باید از دولتمران بپرسید چرا ازما می پرسید.

دولتمردان پاسخگوی کوچک شدن سفره مردم باشند / تذکر،سوال ،استیضاح ابزار ما است

علی بابائی کارنامی نماینده مردم ساری در پاسخ به اینکه شما نماینده مجلس هستید و با مردم برخورد مستقیم دارید لذا باید مشکلات را منتقل کنید افزود: ما اینکار را انجام می دهیم اگر به تذکرات نمایندگان مجلس توجه کنید هر وقت تریبون باز شده در حال گفتن مشکلات هستند.

وی با بیان اینکه نمایندگان جز با ابزار قلم و زبان کار دیگر نمی توانند بکنند تاکید کرد: دولتمردان به مجلس می گویند درکار اجرا دخالت نکنید لذا تنها ابزار نمایندگان تذکر،سوال ،استیضاح و هر آنچه قوانین اجازه بدهد می باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:در مجموع از دولت گلایه داریم سفره مردم شرایط خوبی ندارد و شاخصه های اقتصادی به استاندارد نرسیده است البته طی 5 الی 6 ماه  اخیربهتر از گذشته عمل شده که تشکر می کنیم اما هنوز به ایده ال ها نرسیده ایم .

علی بابائی کارنامی نماینده مردم ساری تصریح کرد:14 الی 15 قلم کالای اساسی در کشور وجود دارد که هنوز دولت عزم جدی برای رساندن آن به سر سفره مردم ندارد.

وی در مورد اینکه مشکل درکجاست گفت: گره کار اعتقاد نداشتن به انجام قوانین کشور است هر وقت به قانون برگردیم کارها درست می شود.

این نماینده مجلس درمورد انتخابات مجلس آینده در اسفندماه ونقش مردم افزود: مردم خودشان می دانند چه کسانی زحمت می کشند و صادقانه عمل می کنند، خادم را از خائن تشخیص می دهند کما اینکه در طول 40 سال واندی اینکار را کردند.

بابابی خاطر نشان کرد: ما نمی توانیم جای مردم تصمیم بگیریم اما نکته مهم این است که  بدانیم تا زمانی که مسئولت در کشور داریم مردم مهم هستند، اگر نقش آنها درهمه حوزه ها را صرفا سیاسی نگاه کنیم نشان می دهد که شان شناختی ازآنان نداریم فلذا اگر ملت را در همه حوزه ها به رسمیت بشناسیم باید دست به کارهای جدی تری بزنیم.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما