۷۵۰ کیلو گوشت فاسد از رستوران‌های کمربندی رودهن-دماوند کشف شد

طی گشت نوروزی مشترک بازرسین دستگاه‌های نظارتی ۷۵۰ کیلوگرم گوشت و موادغذایی فاسد از رستوران‌های بین راهی کمربندی رودهن-دماوند کشف و معدوم سازی شد.

۷۵۰ کیلو گوشت فاسد از رستوران‌های کمربندی رودهن-دماوند کشف شد

به گزارش اقتصاد100 به نقل از مهر، در راستای طرح نظارت نوروزی و ماه مبارک رمضان، گشت مشترک بازرسی با محوریت مدیریت عمکرد، بازرسی و امور حقوقی فرمانداری و تعزیرات حکومتی دماوند به همراه بازرسین دامپزشکی، شبکه بهداشت و اداره صمت و اتاق اصناف از واحدهای صنفی و رستوران‌های بین راهی کمربندی بومهن - دماوند برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این گشت مشترک طی بازرسی از هفت واحد صنفی در حوزه استحفاظی دماوند با تخلفات بهداشتی برخورد لازم صورت گرفت و میزان ۶۰۰ کیلوگرم مرغ و گوشت، ۳۰ بسته فرآورده‌های گوشتی، ۳۰ عدد کیک، ۱۰۰ بطری نوشیدنی به همراه مقادیر بسیار مواد غذایی و خوراکی تاریخ مصرف گذشته ضبط و معدوم‌سازی شد.

گفتنی است که طی بازرسی با تخلفات واحد صنفی شامل گران فروشی، عدم درج قیمت و تقلب برخورد و اخطار پلمب برای متصدیان متخلف و تشکیل پرونده جریمه با ارجاع به تعزیرات حکومتی انجام گرفت.

لازم به ذکر است که در این گشت مشترک طی بازرسی از یک واحد نانوایی هشت عدد کیسه آرد قاچاق ضبط و یک واحد رستوران بین‌راهی به‌علت تخلفات بهداشتی پلمب شد.

شهروندان دماوندی می‌توانند به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۱۳۵ به سازمان تعزیرات حکومتی و یا از طریق تلفن ۱۲۴ سازمان صمت گزارش کنند.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز