خلاقیت یک کارخانه لبنیات؛ گاو خود را انتخاب کنید / تشکر از گاو مخصوص با کامنت

اقتصاد ۱۰۰- یک شرکت هلندی به مشتریانش حق انتخاب می دهد تا شیر گاو مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

خلاقیت یک کارخانه لبنیات؛ گاو خود را انتخاب کنید / تشکر از گاو مخصوص با کامنت

یک شرکت هلندی در طرحی خلاقانه و مبتکرانه شیر هر گاو را جداگانه بسته بندی می کند و روی هر بطری شیر، اسم گاو تولیدکننده آن را درج می کند.

اگر مشتری از طعم شیر خوشش آمد، می‌تواند انتخاب کند دفعه بعد دوباره شیر همین گاو را بخرد و یا شیر یک گاو دیگر را امتحان کند. در این کارخانه تمام گاوها اسم دارند مانند رزا، استار. جالب است در سایت این کارخانه(https://elkemelk.nl/) روی برای هر گاو شناسنامه ای طراحی شده شامل نام پدر، نام مادر، تاریخ تولد، میانگین تولید سالانه و تاریخ آخرین زایمان شان تا مشتری ها با نژاد این گاوها بیشتر آشنا شوند.

شاید خیلی از مردم با خود بگویند شیر شیر است و مگر می شود شیر دو گاو متفاوت باشد اما از نظر متخصصان دام، شیر هر گاو متفاوت با گاو دیگر است. فاکتورهای مختلفی مانند نژاد، سن گاو، مرحله شیردهی، فصل و حتی چاق و لار بودن گاوها روی میزان چربی و پروتئین شیر تاثیر می گذارد و بنابراین ممکن شیر گاوی که کنار هم زندگی می کنند و یک علوفه مشترک می خورند طعم و مزه متفاوتی داشته باشد. نکته جالب تر اینجاست که مردم بعد از خوردن شیر برای گاوها در سایت کامنت می گذارند و از آنها تشکر هم می کنند. 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما