افزایش موارد کووید19 در مناطق مهم صنعتی چین

اقتصاد100- چین 14878 مورد جدید ابتلا به کووید19 را برای روز 12 نوامبر گزارش کرد که شامل رکورد تعداد موارد جدید روزانه در پکن و همچنین در مراکز تولیدی گوانگ‌ژو و ژنگ‌ژو است. این موارد جدید در حالی ثبت می‌شود که فعالیت‌های صنعتی در گوانگ‌ژو و ژنگ‌ژو به دلیل محدودیت‌هایی با هدف کنترل شیوع بیماری مختل شده است.

افزایش موارد کووید19 در مناطق مهم صنعتی چین

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد100 به نقل از رویترز، بر اساس داده‌های دولت محلی پایتخت چین، پکن رکورد 235 مورد جدید روزانه را ثبت کرد که از 116 مورد در روز گذشته افزایش یافته است.

گوانگ‌ژو، با جمعیتی نزدیک به 19 میلیون نفر، 3653 مورد جدید انتقال محلی را گزارش کرده است که همچنین یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود. این در حالی است که روز قبل‌تر 3180 مورد ثبت شده بود.

شهر ژنگ‌ژو در استان هنان نیز رکورد 2642 مورد جدید روزانه را گزارش کرد.

کمیسیون سلامت ملی (NHC) روز جمعه تغییرات زیادی را در محدودیت‌های کووید در چین اعلام کرده بود که برخی از اقدامات مربوط به سفر و قرنطینه مشاغل را کاهش داد.

NHC روز یکشنبه در بیانیه ای گفت که وضعیت پیشگیری و کنترل کووید «جدی و پیچیده» باقی مانده است. در این بیانیه آمده است: «حفظ تمرکز راهبردی و انجام علمی و دقیق کار پیشگیری و کنترل همه‌گیری ضروری است.»

پایان پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما