پول فقرا به جیب خودروسازان می‌رود/ وزیر صمت برای عرضه خودرو در بورس باید استیضاح شود

اقتصاد 100- نماینده مردم قزوین در مجلس با انتقاد از سیاست‌های وزیر صمت در موضوع خودرو خواستار ورود سازمان بازرسی کل کشور به اقدامات غیرقانونی و تخلفات وی در این خصوص شد.

پول فقرا به جیب خودروسازان می‌رود/ وزیر صمت برای عرضه خودرو در بورس باید استیضاح شود

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد 100، لطف اله سیاه کلی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 18 دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به تیم اقتصادی دولت گفت: سفره مردم کوچکتر شده، قدرت خرید پایین آمده و کنترلی بر بازار و قیمت اجناس نیست.

نماینده مردم قزوین و آبیک و البرز در مجلس در ادامه خطاب به وزیر صمت با انتقاد از عدم نظارت بر قیمت کالا از سوی وی عنوان کرد: بعد از رأی آوری وزیر در استیضاح اول، وضعیت قیمت خودرو بدتر شد و کارت زردهای مجلس نیز خاصیتی نداشت و در حالی که 4 کارت از سوی وی دریافت شد، اثری در سیاست‌های وی ندیدیم لذا استیضاح تنها راه اصلاح امور است.

وی در ادامه با طرح این سوال که وزیر با کدام مجوز خودرو را در بورس عرضه کرده است، عنوان کرد: کدام سیاست‌های وزیر در کاهش قیمت کالا موثر بوده لذا نباید حیثیت مجلس را به سیاست‌های منفی وزیر گره زد.

سیاه‌کلی در ادامه خطاب به سازمان بازرسی کل کشور خواستار رسیدگی به تخلفات و اقدامات غیرقانونی وزیر در موضوع خودرو شد و اظهار کرد: پول از جیب فقرا گرفته شده و به جیب خودروسازان و دلالان می‌رود، اگر به این موضوع رسیدگی نشود از این نهاد به دستگاه قضا شکایت خواهم کرد.

انتهای پیام

منبع : خانه ملت

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما