فنلاندی‌ها هم برای مدیریت مصرف انرژی به یک درجه پایین‌تر روی آوردند

اقتصاد 100- در ماه اوت 2022، دولت فنلاند از جزئیات کارزار ملی صرفه‌جویی در انرژی رونمایی کرد که بیشتر فنلاندی‌ها فعالانه در این کارزار شرکت کردند.

فنلاندی‌ها هم برای مدیریت مصرف انرژی به یک درجه پایین‌تر روی آوردند

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد 100 به نقل از هلسینکی تایمز، این کارزار که «یک درجه پایین‌تر» نام دارد، با هدف تشویق حداقل 95 درصد از خانواده‌های فنلاندی به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش تقاضای برق در ساعات اوج مصرف ایجاد شده است.

این کارزار با همکاری شرکت توسعه پایدار دولتی، سازمان انرژی، وزارت امور اقتصادی و اشتغال، وزارت محیط زیست، دفتر نخست‌وزیری و صندوق نوآوری فنلاند سازماندهی شده است. هدف بلندمدت دولت، دستیابی به کاهش دائمی مصرف انرژی در فنلاند است.

طبق آخرین نظرسنجی‌های انجام شده توسط دولت فنلاند، از هر ده فنلاندی تقریبا 9 نفر شروع به صرفه جویی در انرژی کرده‌اند و بسیاری از آنها عادت‌های مصرف خود را تغییر داده‌اند. در حالی که خانوارها نقش مهمی را در صرفه‌جویی انرژی ایفا می‌نمایند، دولت، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف نیز در این امر مشارکت می‌کنند. در حال حاضر، 541 نهاد وارد این کارزار شده‌اند و متعهد شده‌اند که اقدامات مشخصی برای صرفه‌جویی در انرژی انجام دهند.

انتهای پیام

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما