مجلس با بازار خودرو تعارف دارد؟!

یک نماینده مجلس با نقد روش برخورد مجلس با بازار خودرو عنوان می کند که این بازار به حال خود رها شده و مافیای خودرو خودرو سازی این بازار را به هر شکلی که دلشان بخواهد ادار می کنند.

مجلس با بازار خودرو تعارف دارد؟!

به گزارش اقتصاد 100 از رادیو اقتصاد، نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز و عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در حوزه خودرو و صنعت خیلی با تعارف برخورد می‌کند و این درست نیست.

لطف الله سیاهکلی در برنامه رهیافت رادیو اقتصاد افزود: پیش از این حوزه خودرو در کشور دارای یک نظم و نظامی بود ولی متاسفانه اکنون این بازار به حال خود رها شده است.

وی همچنین اظهارداشت: در حال حاضر بازار خودرو به شدت از افسار گسیختگی رنج می‌برد و مافیایی خودرو و خودروسازان دلبخواهی هرکاری انجام می‌دهند از اینرو می‌طلبد مجلس بصورت جدی در این حوزه وارد شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز و عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در حوزه خودرو و صنعت خیلی با تعارف برخورد می‌کند و این درست نیست.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر وضعیت حوزه خودرو در کشور به شدت خراب است و باید چاره اندیشی اساسی در این حوزه صورت گیرد.

سیاهکلی اظهارداشت: متاسفانه قیمت خودرو در کشور سرسام‌آور است و هر روز نسبت به گذشته شرایط در این بازار وخیم‌تر می‌شود.

وی عنوان کرد: خودروسازان سال‌های متمادی دچار ضرر و زیان شده اند حالا با ولنگاری در قیمت خودرو می‌خواهند تمامی خسارت‌های خود را از جیب مردم جبران کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز و عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: وزیر صمت به خوبی به این موضوع واقف است حال سئوال اینجاست که چرا ایشان در زمین خودروساز، دلال و مافیا بازی می‌کند؟!

 

وبگردی

ارسال نظر

 
  • 2010 ارسالی در

    چون مردم عادی اهمیتی ندارند.

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما