پاسخ قالیباف به سه پرسش مهم درباره خودرو، ارز و آلودگی هوا

رئیس مجلس شورای اسلامی در مصاحبه زنده تلویزیونی فقط در2 دقیقه پایانی درباره سه موضوع مهم خودرو، ارز و آلودگی هوا سخن گفت.

پاسخ قالیباف به سه پرسش مهم درباره خودرو، ارز و آلودگی هوا

به گزارش اقتصاد100، محمدباقر قالیباف دوشنبه شب مصاحبه زنده با تلویزیون داشت از شبکه یک سیما و شبکه خبر پخش شد. مجری مصاحبه در دقایق پایانی از رئیس مجلس در خصوص "حکمرانی نوین" که اخیرا توسط محمد باقر قالیباف مطرح شده است پرسید و تلاش کرد ابعاد خاص این نظریه را از رئیس مجلس بشنود. قالیباف در پاسخ به اظهاراتی کلی بسنده کرد و گفت باید تلاش کنیم به عنوان کشور الگو برای کشورهای منطقه و کشورهای مسلمان در بیاییم.

مجری پس از اظهارات کلی رئیس مجلس که نشانه های حکمرانی نوین در آن تشریح نشد سوال کرد لطفا درباره سه موضوع مهم خودرو، ارز و آلودگی هوا که موضوع روز است هم بفرمایید که چه اقداماتی توسط مجلس انجام شده است. او به قالیباف یادآور شد که درباره این سه موضوع فقط 2 دقیقه فرصت داریم!

قالیباف که تلاش داشت پاسخ هایش درباره خودرو و ارز را بدهد به دو مضوع اشاره کرد؛ " جلوی رانت در خودرو را گرفته ایم" و درباره ارز هم گفت " نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم".

فرصت مصاحبه تمام شده بود ولی یک باره مجری اعلام کرد که همکاران 5 دقیقه دیگر هم فرصت داده اند. حالا محمدباقر قالیباف رئیس مجلس که چند ثانیه قبل با استرس داشت سخن می گفت و در پاسخ به اینکه مجلس درباره ارز چکار کرده است 3 بار گفت "ما، ما، ما" در مجلس یکشنبه هفته آینده با حضور وزیر موضوع را بررسی می کنیم فرصت داشت تا درباره سوال سوم که آلودگی هوا بود با آسودگی پاسخ دهد.

ولی پاسخ رئیس مجلس به این پرسش، اشاره کردن به 20 سال گذشته در مسئولیت های مختلف بود و اینکه خودروها در شهرها آلاینده هستند...

مصاحبه زنده رئیس مجلس بدون استفاده کامل از 5 دقیقه ای که به وقت مصاحبه اضافه شده بود پایان یافت.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما