یک نماینده مجلس:

داوطلبان هلال احمر باید حقوق بگیرند

اقتصاد 100- نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت حمایت از جمعیت هلال احمر کشور، گفت: حداقل حقوق کارگری به داوطلبان هلال‌احمر پرداخت شود.

داوطلبان هلال احمر باید حقوق بگیرند

به گزارش گروه اقتصاد کلان و انرژی اقتصاد 100، جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی، درباره اقداماتی که مجلس در راستای ترمیم امکانات رفاهی داوطلبان می‌تواند انجام دهد، گفت: هلال احمر یک سازمان مردمی است و بیشترین حجم نیروهای جمعیت هلال احمر که در حوادث نقش‌آفرینی می‌کنند، داوطلبان این جمعیت هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه داوطلبان هلال‌احمر با عشق و علاقه وارد جمعیت هلال‌احمر شده‌اند، افزود: این داوطلبان در تمام ماموریت‌ها به جمعیت هلال احمر کمک می کنند. مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه 1402 باید اقداماتی در جهت بهبود وضعیت بیمه داوطلبان اندیشیده شود.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: داوطلبان هلال احمر با حوادث سختی مواجه هستند و باید اقدامات لازم انجام شود تا در صورت تهدید شدن امنیت جانی آنها، بیمه ای برای ارائه خدمات درمانی و بازنشستگی داشته باشند.

کوچکی نژاد گفت: دریافتی داوطلبان هلال احمر با توجه به شرایط اقتصادی موجود بسیار اندک است و باید حداقل حقوق کارگری به آنها داده شود. با توجه به اینکه این داوطلبان دارای تجارب ارزنده‌ای در امدادرسانی هستند باید در اولویت استخدام جمعیت هلال احمر قرار بگیرند.

انتهای پیام

 

 

منبع : خانه ملت

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز