اختصاصی اقتصاد 100/نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مطرح کرد

اعتراف به عامل اصلی گرانی گوشت و مرغ / به خاندوزی هشدار دادم، گوش نکرد!

اقتصاد100-نائب رئیس کمیسیون کشاورزی تاکید کرد:گرانی گوشت قرمزومرغ از زمان حذف ارز ترجیحی (4 هزارو 200 تومانی )، قابل پیش بینی بود.

اعتراف به عامل اصلی گرانی گوشت و مرغ / به خاندوزی هشدار دادم، گوش نکرد!

رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند حذف ارز ترجیحی در کشور گفت:بنده این هشدار را به وزیر سابق جهاد وآقای خاندوزی وزیر اقتصاد دادم و خواستار حذف تدریجی ارز ترجیحی شدم تا ساختارها فراهم شود.

وی با اشاره به بیانات رهبری افزود:‌دیدگاه حضرت آقا بر این بود که نباید سفره مردم ،کارگران، کشاورزان،اقشار آسیب پذیر و.. کوچک شود.ولی الان تورم 46 درصد شده و افزایش حقوق 18 یا 20 درصدی هم با رقم تورم فعلی همخوانی ندارد.

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی تصریح کرد:قبلا با وزیر جهاد کشاورزی و اعضای کمیسیون نشستی داشتیم و به ایشان گفتیم که برای کنترل بازارکمک کنند،آقای وزیرقول داده که بازارساماندهی شود و متناسب با نیاز واحد های تولیدی، تامین ارز جهت خرید نهاده های دامی فراهم شود.

وی در خصوص اینکه قیمت ها چسبنده است وقتی بالابرود پایین نمی آید گفت: اتفاقا با تدابیری که در چندین مورد صورت گرفت قیمتها پایین آمد و امیدواریم این بار نیز مشکلات حل وفصل شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما