جاروبرقی های زیر 5 میلیون تومان در بازار هست؟+ لیست برندها و قیمتها

اقتصاد 100- ارزان‌ترین جاروبرقی‌های بازار کدام است؟ اگر قصد دارید جاروبرقی بخرید و قیمت برای شما اهمیت دارد، بهتر است به سراغ برندهای داخلی بروید. چون برندهای خارجی ارزان قیمت مطمئنا فیک یا تقلبی هستند.

جاروبرقی های زیر 5 میلیون تومان در بازار هست؟+ لیست برندها و قیمتها

به گزارش خبرنگار گروه کسب و کار اقتصاد 100، بررسی‌ها نشان می‌دهد، جاروبرقی‌های ارزان قیمت در لیست پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های بازار قرار گرفته‌اند. کاهش قدرت خرید مردم شاید یکی از دلایلی باشد که مردم را به سمت خرید ارزان‌ترین برندهای داخلی بازار سوق داده است.

اگر جاروبرقی‌های سطلی را فاکتور بگیریم، از بین برندهای داخلی بازار، سه مدل جاروبرقی پارس خزر از جمله پربازدیدترین و پرفروش‌ترین مدل‌های جاروبرقی هستند. این جاروبرقی‌ها در رنج قیمتی یک میلیون و 800 هزار تومان تا پنچ میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسند.

جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000 با قیمت حدود سه میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. بررسی نظر خریداران نشان می‌دهد اگرچه کیفیت مکش و موتور این جاروبرقی با توجه به قیمت قابل قبول بوده است اما جنس بدنه و ظاهر این مدل جاروبرقی خوشایند برخی خریداران نبوده است.

جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W از دیگر برندها پرفروش جاروبرقی‌های زیر 5 میلیون تومان بازار است که با قیمت حدود 3 میلیون و 300 به فروش می‌رسد. این جاروبرقی مکش مناسبی دارد اما سیم کوتاه و جنس بدنه ضعیف در این مدل جاروبرقی پارس خرز هم جزو ایرادات محسوب می‌شود.

با این حال خریداران این مدل جاروبرقی‌های داخلی معتقدند اجناس این برند طول عمر و کیفیت مناسبی دارد و از اینکه مطمئن هستند جنس تقلبی نمی‌خرند، راضی هستند.

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB با قیمت حدود 5/5 میلیون هم جزو جاروبرقی‌های پرفروش بازار است. گارانتی 24 ماهه از نقاط قوت محصولات پارس خرز است. نداشتن کنترل روی دسته، جنس ضعیف دسته و... اما از جمله ایرادات این مدل جاروبرقی پرفروش پارس خزر به رغم مکش مناسب است.

دو مدل جاروبرقی دوو با قیمت حدود 4 میلیون تومان نیز جزو مدل‌های پرفروش بازار هستند. هر چند باید به این نکته اشاره کرد که دوو برند خارجی محسوب نمی‌شود و اساسا در دنیا برندی تحت عنوان دوو وجود ندارد. پس اگر فکر می‌کنید با حدود 4 میلیون تومان جاروبرقی خارجی و دوو کره خریده‌اید، در اشتباه هستید. محصولات دوو اگر شانس بیاورید و تقلبی نباشد، در بهترین حالت در کارخانه‌های داخلی تولید می‌شوند.

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22B و جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22R با قیمت‌های حدود 4 میلیون و 200 و 4 میلیون در رده پرفروش‌های بازار قرار گرفته‌اند. محدوده توان مصرفی این جاروبرقی‌ها ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات است. صدای کم از نقاط قوت این مدل جاروبرقی ارزان بازار است؛ اما جنس ضعیف بدنه همچنان جزو نقاط ضعف تولیدهای داخلی جاروبرقی محسوب می‌شود.

جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501 با قیمت حدود سه میلیون و 900 تا 4 میلیون تومان نیز در رده برندهای داخلی پرفروش جاروبرقی قرار دارد. این جاروبرقی قدرت موتوری برابر با ۲۵۰۰ وات دارد. صدای کم و مکش نسبتا خوب جزو ویژگی‌های این جاروبرقی محسوب میشود.

جاروبرقی سایا مدل FOTUN هم به نسبت قیمت، رضایت درصد زیادی از کاربران را به خود جلب کرده‌اند. جاروبرقی سایا دارای موتوری قدرتمند با 2000 وات توان مصرفی بوده و لوله دستگاه نیز به صورت تلسکوپی طراحی شده است. قیمت این محصول از برند سایا حدود دو میلیون و 250 هزار تومان است.

جاروبرقی تولیپس مدل VC-A635Rاز دیگر مدل‌های داخلی پرفروش و البته ارزان قیمت بازار است. توان مصرفی این محصول از برند تولیپس 2400 وات بوده و از قدرت مکش قابل قبولی برخوردار است. مهمترین ویژگی در این محصول نیز وجود فیلتر بهداشتی برای تصفیه هوای خروجی است. این جاروبرقی در رنج قیمتی سه میلیون و 300 تا سه میلیون و 800 در بازار به فروش می‌رسد.

 

مدل قیمت

جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000

۲,۹۱۱,۹۲۰ تومان

جارو برقی پارس خزر مدل VC-2200W

۳,۳۰۰,۰۰۰تومان

جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB

۵,۵۵۰,۰۰۰ تومان

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22B

 
۴,۲۸۰,۰۰۰ تومان
 

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22R

۴,۰۵۰,۰۰۰ تومان

جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501

۳,۷۸۰,۰۰۰ تومان

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما