34 نفر جلوی ساختمان اتاق اصناف ایران به خط شدند

اقتصاد100- بررسی صلاحیت 34 داوطلب عضویت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران شروع شد.

34 نفر جلوی ساختمان اتاق اصناف ایران به خط شدند

به گزارش خبرنگار گروه کسب وکار، برای عضویت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران تعداد34 نفر از استانهای مختلف کشور ثبت نام کردند. طبق قانون نظام صنفی افرادی می توانستند ثبت نام کنند که عضو هیات نمایندگان اتاق اصناف استانها بوده ویک دوره سابقه عضویت در اتاق اصناف شهرستان و یا سابقه عضویت در هیات رئیس اتاق اصناف ایران را در سوابق کاری داشته باشند.

از میان 34 نفر 20نفر از صنوف توزیعی و 14 نفر عضو صنوف تولیدی هستند. درمیان صنوف توزیعی 8نفر از مراکز استانها وبقیه از سایر شهرستانها هستند. در میان تولیدی ها هم 7نفر از مراکز استانها وبقیه از شهرستانهای استانها می باشند.

در بین 34 نفر افرادی هستند که سابقه یک دوره عضویت در هیات رئیسه را هم ندارند.

از نکات مهم ، اساسی وتاثیر گذار در رای دادن به داوطلبان عضویت در هیات رئیسه که می تواند حتی مطرح ترین افراد را از برگه رای، رای دهندگان جدا کند به شرط اینکه رای دهندگان بخواهند برمبنای امانتداری اینده نگری وجلوگیری از هدر رفتن بیت المال رای بدهند این است ، افرادی داوطلب شدند که مشمول تبصره یک ماده 22 قانون نظام صنفی وماده 35 قانون نظام صنفی هستندو کمتراز 10 ماه اعتبارنامه هایشان برای اتاق اصناف شهرشان مهلت دارد و به طور قطع ویقین نمی توانند عضو هیات ئیسه شهرشان وعضو هیات مدیره اتحادیه هایشان شوند.

آیا اعضای هیات نمایندگان اتاق اصناف استانها که عضو پارلمان اتاق اصناف ایران هستند به افرادی رای می دهند که هیات رئیسه را که حداقل دوسال ثبات داشته باشد یا به گونه ای رای خواهند داد که هیات رئیسه اتاق اصناف بدون ثبات شده ونتواند از حقوق حقه اصناف دفاع کند؟

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما