نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران:

سازندگی همراه ریل گذاری صحبح و با کمترین هزینه برای اصناف

اقتصاد ۱۰۰-نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران گفت: در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران، سازندگى با کمترین هزینه را برای اصناف دنبال می‌کنیم.

سازندگی همراه ریل گذاری صحبح و با کمترین هزینه برای اصناف

به گزارش خبرنگار گروه کسب وکار،علیرضاحسنی گفت: مدت کمی تا انتخابات هیات رئیسه دوره هشتم اتاق اصناف ایران باقی است و در این دوران کوتاه که هیات رئیسه جدید در اتاق اصناف ایران مستقر شده‌اند، شاید نتوان برخی از انتظارات را فراهم کرد اما تلاش بر این است که برای آینده ریل‌گذاری شود. در این راستا، یکى از اصلى‌ترین اقدامات، کاهش هزینه‌ها و شفاف‌سازی در تمامی عملکردهای مالی خواهد بود.

وی در خصوص تغییر دبیر کل اتاق اصناف ایران اظهار کرد: با انتخاب فردی صنفی به عنوان دبیر کل اتاق اصناف ایران امید داریم که تحولی در خدمات اتاق اصناف ایران حاصل شود. اعتقاد داریم در جایگاهی پر مسئولیت قرار گرفته‌ایم و باید به وظیفه‌ای که به عهده تک تک ما گذاشته شده است به خوبی عمل کنیم.

نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران بیان کرد: از این رو، تحقق اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس، کاهش هزینه‌های جاری اتاق اصناف و شفاف‌سازی امور و پیگیری مشکلات اصناف را در دستور کار داریم.

حسنی با بیان اینکه ما باید در سنجش فعالیت‌ها و دستاوردها، معیارهای جدیدی برای کارنامه تشکل‌های صنفی در نظر بگیریم، از هیات رئیسه پیشین دوره هفتم اتاق اصناف ایران قدردانی کرد و گفت: جا دارد از رئیس و هیات رئیسه قبل تقدیر و تشکر کنیم. واقعیت آن است که در دوره هیئت رئیسه قبل، شاهد رشد شتابان و سرعت خارق‌العاده علم و فناوری در مدیریت اتحادیه‌های صنفی بودیم. به طوری که رقابت نفس‌گیری برای به روزرسانی علوم مرتبط با کسب و کار ایجاد شد و کسب و کار اینترنتی نسبت به سال‌های پیش از آن، رشدی چشم‌گیر داشت.

نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران، شرط اثرگذاری را خدمت صادقانه دانست و افزود: تلاش خواهیم کرد با خدمت صادقانه، ریل گذاری مناسبی برای فعالیت‌های آتی اصناف داشته باشیم چرا که اصناف با برخورداری از بیش از ۳ میلیون واحد صنفی در کشور، نقش‌های مهمی از جمله، تولید و توزیع و ارائه خدمات و خدمات فنی را در ساختار اقتصادی و به ویژه بازار داخلی بر عهده دارند و رفاه و امنیت جامعه بزرگ ایرانی را تامین می‌کنند. لذا شایسته و بایسته است که بهترین خدمات برای رشد اصناف از سوی اتاق اصناف ایران و نیز دیگر نهادهای مرتبط، برنامه‌ریزی شده و اجرایی شود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما