پدر خوانده های اصناف فعال شدند

صرفه جویی میلیاردی با پیشنهاد هیات رییسه جدید اتاق اصناف ایران

اقتصاد ١٠٠- چهار عضو جدید هیات رییسه اتاق اصناف ایران در اقدامی دیگر با ارائه پیشنهاد وتصویب آن هدر رفتن بودجه میلیاردی در اتاق اصناف ایران را متوقف کنند. آیا واقعا هیات رییسه قبلی به این پیشنهاد ساده فکرنکرد؟!

صرفه جویی میلیاردی  با پیشنهاد هیات رییسه جدید اتاق اصناف ایران

به گزارش خبرنگار گروه کسب و کار؛ در اقدامی قابل تحسین و در راستای ریل گذاری صحیح در اتاق اصناف ایران، هیات رییسه جدید اتاق اصناف ایران که در یکی دو ماه گذشته با حضور در ترکیب، شناسایی هزینه های زاید و صرفه جویی در بیت المال اصناف را در دستور کار قرار دادند.

با توجه به اینکه مطابق روال سالیان سال اکثر اعضای هیات رییسه از شهرستان هر هفته به تهران جهت شرکت در جلسات هیات رییسه سفر می کردند، ناگزیر با اسکان در هتل در طول سال هزینه های چند صد میلیون تومانی از بیت المال اصناف را بابت اسکان پرداخت می کردند.

خوشبختانه در چند ماهه حضور ترکیب جدید در هیات رییسه در تصمیم و ابتکاری جالب، ضمن حذف هتل اقامت خود، یک طبقه از ساختمان متعلق به اتاق در کمسیون املاک را جهت اقامت در تهران و حضور در جلسات هیات رییسه پیشنهاد دادند.

این اقدام ارزشمند در راستای ریل گذاری صحیح و جلوگیری از هزینه های تجملاتی و صرفه جویی چند صد میلیون تومانی، ستودنی و قابل تحسین می باشد.

از این رو پیشنهاد می شود هیات محترم نمابندگان اجلاس کشور از این اقدامات ارزشمند اعضای جدید هیات رییسه اتاق اصناف ایران حمایت کنند.

بار دیگر تاکید می گردد این قبیل شفاف سازی ها و ریل گذاری ها برای آینده به دلیل اینکه مانع بزرگی برای بلعیدن بودجه نقدی اتاق اصناف است حتما به ضرر چهار عضو جدید هیات رییسه اتاق اصناف ایران است و پدرخوانده ها از همین الان دست بکار شدند تا نگذارند این افراد رای بیاورند. 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما